• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-26 12:19:34 följande:
    Nu blev jag nyfiken vilka är det? var det längesedan? Nu ska jag pallra mig ut och handla julklappar
    Bra att du handlar klapparna i god tid så du slipper stressen till nästa jul Skrattande
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-12-26 12:41:17 följande:
    Lika svårt att tro som att det finns tjejer som inte har en plan.. eller hur?

Satan vad folk på Webhallen!!
    Är du ute och raggar på alternativa ställen? Kreativt. Du kan hitta en tjej som är datorintresserad kanske Skrattande
  • ulfsas
    FlörtLaurora skrev 2011-12-26 12:23:04 följande:
    Skämseh ja... precis... i god.... tid.... hrrmmm....

*harkel*  
    Det är bra med tjejer som har lite framförhållning tycker jag...du kan ju ta julstädningen idag också så är även det klart till nästa jul 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-12-26 12:51:18 följande:
    Tyvärr, samtliga av honkön här är bihang och ser extremt uttråkade ut.
    Du får väl prova ICA då, en matintresserad tjej kanske Äpple
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-12-26 23:59:50 följande:
    hade du kommit in tidigare hade jag lätt hängt med en tur till ditt stamställe

Nu är jag nykter igen - och trött 
    Blir på fredag det.
    Och på lördag Flört
  • ulfsas
    NatalieH skrev 2012-01-01 15:39:24 följande:
    Vad dött det var här då, alla ute på bakis dejt eller? :)
    Nu skall jag strax kliva upp ur sängen Skrattande Frulle står på tur...
  • ulfsas

Att leva efter andras regler "The rules" tror jag skulle vara svårt. Man är som man är och det går oftast inte att ändra på. I alla fall inte efter ett tag när man blivit van med den andre i förhållandet. Då får man hoppas på att man passar ihop med partnern. Skulle tro att många kämpar för sitt förhållande egentligen helt i onödan då den andres personlighet visat sig inte vara optimal men man gör det kanske pga att man fått barn, köpt hus, ekonomi eller att man är skraj för att bli singel igen. Ett sexliv där man vill allt för olika saker eller där den ene föredrar sexet ofta och den andre vill högst en gång i månaden blir det ofta ohållbart i längden. Man kan inte tvinga upp den andres lust hur mycket man än städar (skrivet ur min manliga synvinkel) eller hjälper till. Det är inte där det hänger. Man passar då inte ihop sexuellt helt enkelt. Så var det för oss. Att fortsätta ett liv ihop bara som vänner är svårt. Har lärt mig mycket efter skilsmässan och ser det numera som helt naturligt (men sorgligt) att vi gick isär då det fallerade på en så väsentlig punkt som sexlivet. Skulle troligen ha gjort det mycket tidigare men då var det barn o hus som kom emellan.
    Så då är det bara att hitta den nya som man kan leva ihop med då....inte helt lätt det heller.

• ulfsas

Hejhopp i dejtingjungeln Solig

Garbo var kasst på nyår......inte mycket folk....jaja, det kommer andra helger.

Hade ni någon lycka? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!