Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Laurora skrev 2011-12-26 12:23:04 följande:
eh ja... precis... i god.... tid.... hrrmmm....
Sprit och full rulle.....verkar som om jag missat en del kul
God morgon.
Vad skall ni hitta på att göra till nyår då?
Frulle står på tur...
Att leva efter andras regler "The rules" tror jag skulle vara svårt. Man är som man är och det går oftast inte att ändra på. I alla fall inte efter ett tag när man blivit van med den andre i förhållandet. Då får man hoppas på att man passar ihop med partnern. Skulle tro att många kämpar för sitt förhållande egentligen helt i onödan då den andres personlighet visat sig inte vara optimal men man gör det kanske pga att man fått barn, köpt hus, ekonomi eller att man är skraj för att bli singel igen. Ett sexliv där man vill allt för olika saker eller där den ene föredrar sexet ofta och den andre vill högst en gång i månaden blir det ofta ohållbart i längden. Man kan inte tvinga upp den andres lust hur mycket man än städar (skrivet ur min manliga synvinkel) eller hjälper till. Det är inte där det hänger. Man passar då inte ihop sexuellt helt enkelt. Så var det för oss. Att fortsätta ett liv ihop bara som vänner är svårt. Har lärt mig mycket efter skilsmässan och ser det numera som helt naturligt (men sorgligt) att vi gick isär då det fallerade på en så väsentlig punkt som sexlivet. Skulle troligen ha gjort det mycket tidigare men då var det barn o hus som kom emellan.
Så då är det bara att hitta den nya som man kan leva ihop med då....inte helt lätt det heller.
Hejhopp i dejtingjungeln 
Garbo var kasst på nyår......inte mycket folk....jaja, det kommer andra helger.
Hade ni någon lycka?