Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Synd at du är anonym TS...ännu en hake.
Synd at du är anonym TS...ännu en hake.
Lite kul med anonyma som ändå har en avatar som gör att man inte ens vet om det är en man eller en kvinna...
En sak till, när jag ser på kvinnors profiler som ju ändå är rätt anonyma så framgår sällan deras ålder. Vad gör att det är så hemligt? Tycker att det är bra info om det står kvinna, ålder och så ungefärlig boendeort. Stockholm är ju ändå rätt anonymt t.ex. Inte så att det skall gå att identifiera men det vore kul att veta så man inte inboxar till någon opassande. Exempelvis.

Tror jag skall bjuda hem en sisådar 5 tjejer från tråden samtidigt på äppelpaj och vaniljsås/glass för de som föredrar det.
Sedan kan man se på film o ha det mysigt.
Sedan blir det starksprit till efterrätt.....
Nix men troligen blir det utgång iaf 
Inschallah 
Låter mysigt att sova i bilen med kaffekokare och allt.
I mitt jobb så måste man trycka på en knapp i takpanelen så kommer det både kaffe och juice efter ett tag. Bra det med.
Tycker att du redan kommit på vem du skall spola.
Har du träffat båda irl?
Dumt att starta med tjafs tycker jag. Samma om den andre är mer dominant än vad du föredrar.
Men, vem vill du helst krama osv. Magkänslan alltså.
Är också på Match och HP. Efter att ha provat en del sjå blev det Match som jag betalar för även om den inte är perfekt som du säger. HP är ju gratis så den kan man ju ha ändå.
Har monterat ett köksskåp för ugn och micro. Mycket krångligare än tänkt men nu är det klart.