Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-13 21:47:21 följande:
    mm det låter som att ni är överens ...

Haha... Ja inte alltid direkt xD Men i stort. Däremot har han förbannat svårt att kunna komma med exakta besked så man vet vad som gäller. Orkar inte tjata heller. Men det blev bunkrande just in case... Siktade väl på att kunna varva med annat käk beroende på ekonomin men ville iaf ha så att det garanterat fanns något och det verkar ju ha varit en bra tanke eftersom jag tydligen ska köpa en dörr för resten. Lär komma iform om jag måste gå till jobbet också, det är 1 mil dit men skitsamma bara det funkar! Han tjafsar nada om att vi flyttar så han får väl hålla på om han måste. Jag är tyvärr rätt van...
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-13 21:48:20 följande:
    Låt det rinna av dig bara, han lär ju lida av mindervärdeskomplex och tar ut det på dig. När flyttar du hit till kära götet då? För visst var det hit du skulle?

Jadå, det rinner så fiiint! Men om du bara visste hur rätt du har i just det...  Sorgligt.

Flyttar i mitten av augusti, inte till götet men rätt nära.  
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-13 22:01:21 följande:
    Kommer ni ihåg mitt tjafs med exet om att göra bytet en annan dag? an totalvägrade ju för att det funkar bra som det är. Nu har hans lärare tagit upp med oss om vi kanske skulle testa att byta en annan dag för att underlätta övergången för honom. Får väl se om han tar till sig det när det kommer från någon annan än mig... Man kan ju alltid hoppas iaf..

Drygt med någon som totalvägrar! Åtmindstonde något exet inte gör :P

Håller tummarna att ditt ex tar åt sig nu då och ni får det på ett bra sätt för er son. {#emotions_dlg.flower}  
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 22:01:07 följande:
    Cola jag gissar på Borås HI HI

Nix! Men vi kan säga Göteborgstrakten för enkelheltens skull.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-13 22:13:20 följande:
    Tja, vet man med sig att det ballar ur när man dricker så får man väl ge fan i det annars.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 22:44:43 följande:
    NÄ  Gråter Jag måste göra lite jobb först så jag får pengar...Men det blir nog i början av juli...
    Upp med hakan! Samma här, min kan också braka ihop rätt vad det är men hoppas den håller ihop tills jag får råd med en ny. Väntar på pengar som borde ha kommit för längesen men kan inte göra mycket annat än att vänta, hoppas dock att de kommer innan slutet på månaden för annars blir jag suuuuuuuuuuuuuuur! Men de kommer väl 1 juli bara för det. Skitsamma, jag orkar inte bry mig med när allt bara strular ändå.
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 22:47:48 följande:
    Jag fick rest som vanligt.
    Tat lugnt, garanterar att jag måste betala mer. Nästan allt jag får snart går till att betala in moms och skatt men hoppas att det räcker till en dator också, det borde de göra iaf. Men kommer skiten på fel halvår riskerar jag strul med csn sen. Det kan jag gärna skippa...
  • Cocacola

Nej, det enklast är nog att vara själv. Synd bara att jag inte vill vara själv, säknar närheten att bara kunna vara tillsammans med någon. Nån att pilla på :P Nån att hångla med. Nån att dela allt med.

Fast som det är nu är det ju bra mycket enklare och skönare att vara själv. Det beror väl iof på vem man har förhållande med men jag verkar ju inte välja sådär jätteförnuftigt så jag borde kanske låta bli?

Nä, trött, sur och tankarna går runt. Ska sova - har av någon anledning tackat ja till jobb både imorgon och på fredag. Det är väl som med allting annat fördelar och nackdelar.       

God natt!       

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 01:24:29 följande:
    Tja kan ju ha att göra med att LOVE SUCKS! Nädå Slits mellan hopp och förtvivlan här men hoppas på min "happily forever after". Såå illa ställt är det faktigst killen har fått mig så förvirrad att jag nästan tror på evig kärlek

Då är det illa! Flört
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-14 12:23:21 följande:
    Vart tusan är sommaren? Sitter och glor i skateparken och håller på att frysa ihjäl ju!
    Skatepark? Skrattande Men inte är det vart direkt, sol och värme vore inte helt fel... Men den kommer när grabben får ta bort gipset tror jag xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!