Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-12 00:15:30 följande:
    Det var rätt underhållande att kallas för det ena och det andra dagligen. Vissa människor var mer störda än andra om man säger så. Hot om våld och annat trevligt via telefon och sånt.

Det där känner jag igen iaf... Men av lite andra orsaker kanske. :P Men det kan vara rätt underhållande att se/höra vad folk egentligen häver ur sig... 
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-12 00:23:47 följande:
    Vad som helst. Folk skyr inga medel.

Nej, man kan få höra det mesta... Men ibland hör man ju något nytt iaf. Börjar bli luttrad tror jag, men inte helt okänslig. Osäker på om det är bra eller dåligt. :P

Föredrar dock att inte umgås med folk som häver ur sig en massa skit, men i ditt fall var det ju lite annorlunda... :P  
  • Cocacola

Det känns som ett gäng inlägg i vanlig stil a la cocacola skulle passa bra nu, är dock lite för trött och ska sova!

Nån annan nattuggla kanske kan hiva in nått? Eller nån morgonpigg... Flört

Imorgon är en ny dag! Sov gott! Nalle    

• Cocacola

"Pressa inte din vän på svar. Ingen av er vet riktigt var ni har varandra. Kärlek kommer inte alltid som en pil från Amors båge utan den kan starta som ett frö i hjärtat och kan behöva tid på sig att gro."

Från spåkulan på facebook  

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-12 08:44:37 följande:
    Åh det var länge sen den måste jag kolla;)
    God morgon! Solig

Sitter här och klurar på varför detta känns som en alldeles vanlig morgon?

Vaknade och allt kändes väl som när så helst, för trött för att tänka... Frågade lille herr morgonpigg vad han gjort i skolan igår, kul att veta och bra att kunna lyssna så man vaknar till :P Så kom han in på skolavslutningen och sen allt de kulle göra till hösten med klassrumsbyten och så... Fast han vet att han inte går kvar då.

Det blev så skumt uppvaknande lixom när jag för första gången på länge inte tänkt utan bara varit och så i det läget påminnts om att snart är ingenting sig likt. Sen fick jag ett urgulligt mms från avslutningen med dotters dagisgrupp som vi inte kunde vara med på igår. Vilket påminnde om den underbara sammanhållningen de har och hur kul vi föräldrar haft ihop. Samt att jag snart bor nånstans där jag typ inte känner någon. 

Fixat klart allt morgongrejs och sitter nu här med min tekopp och lyssnar på Iron Maiden. Måste låta allt sjunka in lite och piggna till en aning innan jag sätter igång med ringande och fixande. Det känns en smula surrealistisk alltihop tror jag.           
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-12 08:47:32 följande:

God morgon, får bli en kaffe ute på altanen snart. När jag nu orkat hasa mig upp ur sängen :)
    God morgon! Kaffe ute? Fint väder? Här är det mulet iaf.
    Niklas2k skrev 2012-06-12 08:50:55 följande:
    Jag har fått iväg två ungar till skola och dagis men nu har jag strandat i soffan igen. Mellersta och jag hemma idag.

Kanske ska stranda i soffan istället, hmm... Det lät iaf klart frestande just nu. Har också mellersta hemma, men minstingen fick vara hemma han med.
  • Cocacola
    Midori skrev 2012-06-12 12:01:41 följande:

Slängde ölen och ska vila en timme sen drar den här tjejen till nederländerna först och sen till Belgien! Jag har aldrig varit där Skrattande sen kanske det är dejt ikväll.... ins Deutschland Flört
    Haha... Have fun! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Dessta ständiga trådar här på fl, om folk som inte gillar sina bonusbarn och sen så ändå bestämmer sig för att fortsätta förhållandet och skaffa gemensamma barn... Varför??? Gillar man inte killen/tjejens barn så kanske man får lov att inse att det inte kommer att funka och avsluta i tid lixom?

Ska jag träffa någon som har barn är det ett måste att jag gillar ungarna också. Gillar iofs de flesta ungar men man kan inte gilla alla och gör man inte det så är det så. Inget barn ska behöva bo med någon som inte gillar den.  

• Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-12 14:42:35 följande:
    I min säng så var det varmt och skönt. När jag gick ut så var det ju rätt kallt. Har iaf klippt gräset. Alltid något.

Haha, du kan få komma hit och klippa mitt gräs också! Skrattande
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-12 15:09:49 följande:
    Visst. Jag tar betalt i natura dåSkrattande
    Niklas2k skrev 2012-06-12 15:12:43 följande:
    Typ gräset du klipper? Det är väl rätt naturligt?

ulfsas skrev 2012-06-12 16:16:44 följande:
    Precis, det är hö jag är ute efter eller ett Äpple

Har ju en kanin som äter mig ur huset...

Du får ta allt gräsklippet om du vill, inga problem. Vill du ha riktigt hö får du det med men du får ta ner det från åkern själv xD Dåligt med äpplen dock, men du kan få en kopp kaffe också!

Låter som en glupsk kanin dock... :P Vad är det för sort?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!