Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-15 20:18:37 följande:
    Jag tror nog fan mer på urinvägsinfektion eller något eller bara att jag har ont av sjukdomen just nu, jag avvaktar i alla fall tagit värktabletter och hoppas på det bästa...

Om du nu tror det och inte tänker hiva dig i väg i första taget (vilket du nog borde?) så dra i dig någon liter tranbärsdryck, det skadar inte...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-15 20:23:33 följande:
    Ventrum Läkarpraktik i Bjursås, 023-403 10 begin_of_the_skype_highlighting            023-403 10      end_of_the_skype_highlighting

Okidoki! Klurar lite på vart fan Bjursås ligger men det är ju ett Falunummer så det lär väl vara där i krokarna då xD
  • Cocacola
    Midori skrev 2012-06-15 20:21:41 följande:

Nej helst inte orkar inte sitta och vänta skitlänge, kan likaväl vara att jag käkat helt fel mat och det är tarmarna, men det gör ont precis som när man inte kissat på alldeles för länge liksom, ömt och satan.

{#emotions_dlg.flower} Krya på dig!
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-15 20:38:49 följande:
    Mellan Falun och Rättvik
    Haha, där ser man. Finns det fler eller är det det alternativiet som finns?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-06-15 20:55:45 följande:
    Vem behöver 118100 när ni har mig Drömmer Fast iofs är jag inte lika snabb.
    Du är klart bättre! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Nej, nu får ni klara en själva. Drar in till mamma och äter upp hennes glass tror jag. Sabbar resultatet av den där milen med andra ord... Men ska kika på film, måste ju hitta på något när jag är barnfri.

Ha en trevlig kväll! 

• Cocacola
    Madida skrev 2012-06-15 20:58:52 följande:

Ja det är jag i desperat behov av men snart är det dags. 9 juli säger jag "Heeeeeej älskade, efterlängtade semester!"

Haha, det gör du rätt i! Jag vill också ha semester!
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-16 00:46:31 följande:
    Cogitationes: Ge några kilon till mig skulle behöva ca 4st

Du kan få dem av mig istället! Skrattande
  • Cocacola

Jahappp, här är man borta i några timmar och då snackar ni om porr. Det verkar ni ha koll på...

Känns som jag valde rätt kväll att vara borta, kollade på en romantisk komedi istället, mer min grej... Förutsägbart ja, men kul

• Cocacola

">

Ha en underbar dag allihop! {#emotions_dlg.flower}

Heidi: Bra jobbat - keep it up!

Vanilla och Takida: Lycka till!     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!