Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Ser nog rätt allvarlig ut på min profilbild och det är absolut inte en bild jag är toknöjd med, fick ju mejl från brorsan där han sa att man skulle se glad ut... men jag har nån så med så. Har faktiskt flera stycken bilder, jag som hatar att vara med på kort. Men jag ville ju lixom ge en någorlunda rättvis bild av mig själv och då krävs det flera. I princip ala kan ju faktiskt lyckas se bra ut på en bild, eller ha nån ovanligt lyckad. Ville minska risken att nån ska behöva tänka typ aj fan inte alls som på bilden. :P Dessutom pluggade jag väl fortfarande för fullt när jag la ut dem och då var jag van att se mig själv på via webbkamera varenda dag... Skulle inte våga lägga ut flera idag, har varit på väg att ta bort men låter dem ligga kvar eftersom jag har samma tänk. Gillar dock inte att vara med på kort.

men då hade han väl bott här än. Hade ju tänkt att barnbidraget skulle täcka in allt annat tills jag får lön sen men fick veta idag att jag tydligen ska lösa ut en dörr för 2500:- och dessutom hämta hem den. Hur fan ska jag lyckas få med mig en dörr?
han har hittat ett nytt favoritprogram: lyxfällan. Med en massa följdfrågor såklart, så idag har jag haft en liten genomgång på privatekonomi med honom:) Det ska börjas i tid som man säger.
Så less på att höra hur allt jag gör är skit.