Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ser nog rätt allvarlig ut på min profilbild och det är absolut inte en bild jag är toknöjd med, fick ju mejl från brorsan där han sa att man skulle se glad ut... men jag har nån så med så. Har faktiskt flera stycken bilder, jag som hatar att vara med på kort. Men jag ville ju lixom ge en någorlunda rättvis bild av mig själv och då krävs det flera. I princip ala kan ju faktiskt lyckas se bra ut på en bild, eller ha nån ovanligt lyckad. Ville minska risken att nån ska behöva tänka typ aj fan inte alls som på bilden. :P Dessutom pluggade jag väl fortfarande för fullt när jag la ut dem och då var jag van att se mig själv på via webbkamera varenda dag... Skulle inte våga lägga ut flera idag, har varit på väg att ta bort men låter dem ligga kvar eftersom jag har samma tänk. Gillar dock inte att vara med på kort.

• Cocacola
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-06-13 16:19:12 följande:
    Hmm... Surra nån vecka med en trevlig kille på HP. Han vill att jag ska messa honom. Han är "normal" verkar det som, inga konstigheter, inte för "på" och inte för ointresserad.

MEN han har ett nummer som är oregistrerat. Och jag har det INTE.  Så han får veta vem jag är, han röjer inte sin identitet. 

Hur skulle ni gjort? 
    Skaffa ett kontantkort
    Smecker skrev 2012-06-13 16:27:11 följande:
    Försiktig? De riktiga psykfallen börjar visa sitt rätta jag först efter att man inlett ett förhållande. Det kan du inte skydda dig mot med ett oreggat nr..
    Sant visserligen. Men det finns ju olika sorters psykfall och somliga avslöjar sig tidigare, typ på andra dejten... Nej, men allvarligt det skadar inte med lite extra försiktighet. Nu råkar jag ha oregistrerat ändå, bägge numren men det kändes inte fel att ha det när killen jag dejtade visa de sig vara inte fullt så normal...

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 21:03:26 följande:
    Ok intressant att veta hur andra beteer sig;)

Iallafall så har jag inte fått ett enda mail sen jag skrev profiltexten.fick ju många innan utan vare sig text eller bild..Om jag nu lägger in ett foto oxå så kan det ju inte bli sämre...Flört
    Släng in en bild nu och testa! Låt den ligga iaf 1 vecka så kan du ju ta bort den sen om du vill, men jag blir förvånad om du inte får mejl. Så ut med bilden nu, är grymt nyfiken på hur lång tid det tar innan första mejlet, ikväll?
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 21:14:15 följande:
    Ni är gulliga ..Kyss
    Men det är bara det att jag redan kollat mitt län(inte så stort) och grannlänen .Å DE FINNS INGE INTRESSANT!Rynkar på näsan

Så eg är det ju ingen ide Förvånad

Äh, du får väl dejta min brorsa då xD Fast du kanske redan sorterat bort honom med, vad vet jag... :P
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-13 21:05:04 följande:
    Nä allvarligt ,jag tror jag lägger ner skiten!

Den tanken har jag tänkt många ggr idag. Har hakat upp mig på folk och ekonomiskt tjafs tror jag. Läst ett par trådar här på fl, snackat med mamma som är mitt uppe i en bodelning och folk verkar helt galna. Handlade mat igår och exet blev skitsur över att det blev dyrt. Helt seriöst jag har handlar käk och annat som räcker minst en månad och det gick på 2000:-  Suck! Skulle inte ha betalt handpenningen på hans hus kanske {#emotions_dlg.djavulsk} men då hade han väl bott här än. Hade ju tänkt att barnbidraget skulle täcka in allt annat tills jag får lön sen men fick veta idag att jag tydligen ska lösa ut en dörr för 2500:- och dessutom hämta hem den. Hur fan ska jag lyckas få med mig en dörr? Skrattande
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-13 21:29:11 följande:
    Min kära son är inte som andra barnGlad han har hittat ett nytt favoritprogram: lyxfällan. Med en massa följdfrågor såklart, så idag har jag haft en liten genomgång på privatekonomi med honom:) Det ska börjas i tid som man säger.
     Klok unge!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-13 21:33:03 följande:
    Vad har ditt ex med din mat att göra?!

Han har med den att göra för att han får betala det mesta ett tag eftersom jag betalade handpenningen på hans hus vilket gör att jag har 0:- inkomst ett tag. Vilket vi var överrrens om. Låter kanske jävligt dumt men va fan annars hade han väl aldrig flyttat och jag pallade inte mer!
  • Cocacola
    Cocacola skrev 2012-06-13 21:36:12 följande:

Han har med den att göra för att han får betala det mesta ett tag eftersom jag betalade handpenningen på hans hus vilket gör att jag har 0:- inkomst ett tag. Vilket vi var överrrens om. Låter kanske jävligt dumt men va fan annars hade han väl aldrig flyttat och jag pallade inte mer!
    Eller 0:- inkomst har jag väl haft ändå men jag hade tänkt klara mig på de pengarna dessa månader.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-13 21:37:14 följande:
    Då är det väl bättre att han avbetalar till dig så kan du köpa vad fan du vill.

Jo, absolut! Men nu blev det den här varianten. :P Skitdrygt men snart över
  • Cocacola

Vi är ju överens i stort lixom så det är bra. Så sjukt onödigt med allt tjafs bara. Fick mig för övrigt en sån där fin harang nu ikväll om hur jävla kass jag är på allting... Suck! AAAAAAAAAAaaaaa!!!!!!!! Skrikandes Så less på att höra hur allt jag gör är skit.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!