lemonina skrev 2012-06-16 13:41:14 följande:
Jag borde också städa:S Usch har latat till mig på sista tiden! Men ska du flytta tillbaka efter pluggandet eller jag hänger inte riktigt med?
Vem är J då? någon trevlig kille?

Ja läsa är skönt ibland en sysselsättning jag verkligen borde ta tag i nu när jag inte behöver läsa för att jag måste som när man pluggar. Skönt med något annat.
Jag har inte direkt några planer för resten av helgen, var och kollade fotbollsmatchen igår med ett gäng och hamnade på Harrys. Så det blir nog lugnt. Ska försöka gå ut och gå och ta mig till gymet också.
Japp, kommer tillbaka när skolorna är slut nästa vår/sommar. Fixar jag nu mina omdömen, vilket är tanken, så borde jag kunna komma in i Örebro eftersom det är ett av de ställen där jag har störst chans att komma in. Dit kan jag pendla. Tar väl några timmar per dag men får väl plugga på tåget så det kanske är bra.
Han är jättetrevlig och gör lixom allt rätt. Jag har dock inga andra känslor än vänskapliga för honom, jäkligt synd men vad kan jag göra lixom?
Skönt att inte ha allt planerat jämt. Då borde du hinna städa lite...

Fast läsa låter trevligare... Men du kan ju alltid ta en snabbstädning först. Gymmet lät som en väldigt bra idé faktiskt! Kanske är något för morgondagen om jag är i lite bättre skick då.