Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-06-17 21:23:22 följande:
    Hej Coca..Glad
    Ja det blir väl tung lastbil med släp,farligt gods,truck..
    Kul! När får du veta om du kommer in?
    målar havet blått skrev 2012-06-17 21:24:57 följande:
    Det är alltid bra att ha ngt ,ett truckkort i bakfickan är ju inte dåligt heller..;)
    Haha, jo - jag vill inte köra truck! xD Men hjullastare var faktiskt roligare än jag trodde, nån relativt ny då tillägger jag. Är inte ett dugg imponerad av gammalt jox. Det kan pojkarna hålla på med själva... :P

• Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-17 21:29:03 följande:
    Varför billös?
    Dax att lämna tillbaka bilen jag lånat så att vi skulle ha tid att fixa min. Att laga min var tydligen inte aktuellt längre dock, vilket det var förra veckan... Om exet kunde bestämma sig för om han ska fixa eller inte. Om han bara a nej rakt av fick jag väl avgöra om det var värt en tur till verkstan eller ej men eftersom han nu titt som tätt säger att han ska fixa så har jag inte direkt lust att slänga ut pengar på det. Dessutom kommer han snart säga att han fixar den iaf.
  • Cocacola
    Shades skrev 2012-06-17 21:32:32 följande:
    1.8 (nyfniken i en strut.... ;P )
    Ska vi byta? Skrattande Men du kommer in på läkarprogrammet med 1.8 så du lär garanterat komma in och plugga till sjuksyrra. Jag vill också ha 1.8 vafan! xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-06-17 21:32:47 följande:
    tror det går ganska fort...ska prata md handläggaren i morgon ..så jag får veta lite mer.
    Ok, lycka till! Samla på dig en dos tålamod tills det är dax att backa med lastbil och släp, det var inte bra för mitt tålamod iaf! xD Kul men gick inte alls som jag ville.
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-06-17 21:38:06 följande:
    Kör ofta truck på jobbet. Hjullastare är ju roligt att köra.

Körde truck en sommar, det räcker fint för mig tror jag... Men hjullastare är kul ja. Brukar du köra sån med?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-17 21:34:38 följande:
    Och med ens känner jag mig dummare än tåget, aldrig lyckats få bättre än 1.0 men lika glad är jag för detGlad
    Mellan 0.7 och 1.2 ungefär ligger medel så där hamnar majoriteten. 1.0 är bra!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-17 22:08:06 följande:
    Skönt som fan att det är sommarlov för äldsta och att jag kan flexa på jobbet. Vi kör en spontan sovmorgon imorgon tänkte jag.  

Låter jättskönt!

Jag är sjuk och känner mig bara värre och värre, inte alls bra när det är meningen att jag ska gå på mitt schema imorgon. Jag vill vara frisk!  
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-06-17 21:52:33 följande:
    Inte sen kursen.
    Ok. Har inte kört sen våren -05 innan jag tog studenten.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-17 22:22:20 följande:
    Ja, det blir väl inte så mycket sovmorgon egentligen men det blir en morgon utan stress om vi kan ta en timme extra liksom.
    Skönt med stressfri morgon. Glad
  • Cocacola

Nej jag ska nog skutta i säng, är juk och bitter idag. Hoppas på en bättre morgondag!

Har dock haft en riktigt nice eftermiddag i lugn och ro med trevligt sällskap, välbehövligt! Blivit bjuden på mat ute för andra dagen i rad (av mamma). Inte illa alls, ibland är oväntade grejer riktigt nice!

Veckans absolut skummaste måste dock ha varit när exet sa att jag var porrig och brutal?! Öhhh... ??? Kanske borde köra honom till en doktor eller något för han borde veta bättre tycker jag. :P  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!