• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-30 18:22:05 följande:
    Legacy - det låter som att du har läget under kontroll xD
    Legacy skrev 2012-04-30 18:32:59 följande:
    TROR jag!
    Låter bra det!
  • takida

Är alla ute på dejt idag eller lyckades ni döda tråden med ert snack om iceclamber och allt va det varObestämd

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 21:51:17 följande:
    Blip blopp bliiiiip blooooop, spelar iceclimber. Förstår att min generation har ADHD
    det ringer en klocka nånstans i mitt bakhuvud, kommer ihåg men ändå inteObestämd
  • takida
    Madida skrev 2012-05-01 01:05:02 följande:
    Hemma från dejten, lever och mår bra. Skriver eftersom jag förstår att många av er oroat er och undrat
    Va han nåt att hänga i granen då?
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-01 11:40:13 följande:
    1.5 liter på din X5 låter rätt högt, Så mycket drog inte ens min brors M3 vid normal körning (Däremot om man körde fullgas så kunde man nästan se tanknålen röra sig) och den hade vad jag minns 320 hp.

Även snyggt att jämföra diesel och bensin förbrukning i samma mening- Kan nog vilseleda en och annan :)
    Vilket förövrigt även det låter fruktansvärt högt- I synnerhet för en så pass slö bil. 

Men tricket med en bensinsnål och högpresterande bensinare är att se till att man köper en bil med turbo- (dieselar har iprincip alltid turbo förövrigt).  
    Jag har en turbodiesel på min lilla bilGlad den har säkert för övrigt runt 80hk, så händer inte supermycket när man gasar. Men den drar iaf bara runt 0.5 l/mil.
    Önskar att jag hade haft det som Vanilla med nära till allt, men icke. Nu när jag pluggar ligger jag på bensinräkning på 1000 kr i månaden och när jag jobbar i sommar går den över det dubbla.Rynkar på näsan
    Men tur det inte drabbar någon fattigObestämd
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-01 13:46:40 följande:
    Turbodiesel, bensinräkning ? o.O Jag gillar bara mjölk därför dricker jag enbart saft.
    Nu ska han inte hålla på och märka ord, alla fattar vad jag menarSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-05-01 21:04:58 följande:
    Ta det lugnt, kan ju komma mejl lite senare också. 

Har dock lite kul åt ditt mejlande haha, men tycker du gör rätt iaf xD

Lycka till!     
    Jag mailar lite med en kille nu, men shit va långsam han är, han mailar, jag svarar, han läser och svarar dagen efter. Men han kanske behöver tid att smälta vad jag skriver?Förvånad
  • takida
    Shades skrev 2012-05-01 20:27:25 följande:
    Något som jag tycker är ännu tristare är väl de som har bild men inte bemödar sig att skriva någon presentation alls. Dessa kvinnor kan väl inte ha något emot att bli betraktade som objekt antar jag?

Har de ingen bild så går de ju bort från början  men det är ju tråkigt om personen har ett tilltalande yttre men uppenbarligen ingen som helst språklig begåvning. Det är ju inte direkt så att jag attraheras av en dum, lat fjortisattityd ("Mäh, ja ba e såå snygg att ja ba inte behöver skriva något")...

/J
    Jag förstår hur du tänker men jag håller inte med. Jag har en bild men endast en rad text. De allra flesta skriver ju ändå samma sak, jag älskar att resa, jag tränar osv osv. Jag är en rätt vanlig tjej med vanliga intressen och tänker nog att om någon tycker att jag faller dem i smaken utseendemässigt, ja då hör de av sig, och då kan jag berätta mer om vem jag är. 
    Jag tänker likadant om killarna, jag kan ärligt säga att på nätet kollar jag först och främst utseendet, i verkliga livet har man en helt annan chans att inte gå på utseendet i första hand. 
    Kalla mig ytlig om ni vill men så är det
  • takida
    lemonina skrev 2012-05-01 21:36:38 följande:
    Haha skriver du sådana häpnansväckande grejer så det tar så lång tid att smälta för honomSkrattande
    Nä jag gör ju inte det, men han är kanske bara lite trögstartad. Hoppas jag får igång honom så jag kan få gå på en dejtGlad
  • takida
    magus skrev 2012-05-01 21:45:22 följande:
    Hmm.. Påminner lite om när jag blev intresserad av en tjej som jag tyckte var intressant så hon fick min msn..
    ..herregud... Det visade sig att hon var ännu trögare på msn.. Det var som om hon vore förståndshandikappad så till slut skrev jag att det här kommer inte funka och tog bort henne.

God kväll förresten.
    God kväll!
    Ja visst är det irriterande att folk är så sega, han är rätt intressant annars hade jag inte pallat, jag mailar hellre fram och tillbaka en kväll och går på dejt dagen efter. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!