Shades skrev 2012-05-01 20:27:25 följande:
Något som jag tycker är ännu tristare är väl de som har bild men inte bemödar sig att skriva någon presentation alls. Dessa kvinnor kan väl inte ha något emot att bli betraktade som objekt antar jag?
Har de ingen bild så går de ju bort från början men det är ju tråkigt om personen har ett tilltalande yttre men uppenbarligen ingen som helst språklig begåvning. Det är ju inte direkt så att jag attraheras av en dum, lat fjortisattityd ("Mäh, ja ba e såå snygg att ja ba inte behöver skriva något")...
/J
Jag förstår hur du tänker men jag håller inte med. Jag har en bild men endast en rad text. De allra flesta skriver ju ändå samma sak, jag älskar att resa, jag tränar osv osv. Jag är en rätt vanlig tjej med vanliga intressen och tänker nog att om någon tycker att jag faller dem i smaken utseendemässigt, ja då hör de av sig, och då kan jag berätta mer om vem jag är.
Jag tänker likadant om killarna, jag kan ärligt säga att på nätet kollar jag först och främst utseendet, i verkliga livet har man en helt annan chans att inte gå på utseendet i första hand.
Kalla mig ytlig om ni vill men så är det