• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-02 23:14:47 följande:
    Är du påväg att slå ihjäl mig nu?

Spöke fuck.

Ta en kaffe imorgon? 
    AbsolutGlad 
    Jag har den lille hemma så du får gärna komma hit
  • takida
    Madida skrev 2012-05-02 23:10:53 följande:
    Så spännande!
    Vilket test var det du gjorde? Vet du vad det heter?
    Jag har gjort nåt personlighetstest på jobbet. Helt sjukt vad bra det stämde. En för mig okänd människa satt i en halvtimme och berättade för mig hur jag är och fungerar i olika situationer. Läskigt värreGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:21:49 följande:
    Hemma vid 17snåret?
    Ja det skulle jag tro att jag är, slå en pling eller lägg ett mess innan baraGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:22:12 följande:
    men problem försvinner ju inte bara sådär..  jag har all tid i världen så jag kan vänta ett tag Flört
    Hehe, Legacy jag tror du har en beundrareFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 23:20:47 följande:
    Nu ska ni små sötnosar få följa med i min ficka ner till den läskiga tvättstugen i källaren
    Perfekt ställe att flörta med den snygga grannen juFlört
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:23:11 följande:
    hade denna människa rätt? 
    Ja det var det som var så läskigt, att några svar på ett papper liksom räcker för att utläsa hur jag funkar. 
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:29:21 följande:
    vad det bara inte allmän info hur alla människor funkar då? eller kände du dig träffad på riktigt?
    Nej det var ingen allmän info där inte, snarare i en sån här situation skulle du agera på det här sättet och i en sån här situation är du så här, etc etc. 
    Kommer inte ihåg allt men det var även vissa diagram för att få fram vilken ledartyp man är men även hur man vill bli bekräftad. Vissa personer uppskattar en klapp på axeln och bara få höra hur duktiga de är, jag uppskattar konkret feedback på vad jag gjort bra respektive dåligt. 

Grymt intressant, funderar starkt på att läsa en sådan kursGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:35:57 följande:
    sweeet!  vad stoppar dig? Flört
    Jag har redan häcken full med plugg och jobb, så ytterligare en kurs nu det hinner jag då inte med, men det kommer tids nogGlad
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:37:11 följande:
    takida hänt nå skoj i veckan eller?
    Haha, nja har tentapluggat och skrivit tentan idag, så kul kan jag inte direkt säga att jag haft det, men nu är det över för denna gångenGlad
    Själv då?
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:38:02 följande:
    Nej jag behöver någon som stöttar mig lite jag förlorar mig själv lite varje dag och blir osäkrare och osäkrare, men han är så fin och bra, i grunden! Men det exet gjort honom ja det kn man väl lugnt säga att det satt sina spår, därför  gillar jag tex inte att jag missade samtalen nu jag vill bygga upp en tillit, så sabbar jag en del nu genaom att ha mobilen hemma... suck. Älskar ju grabben på riktigt, jag har sällan haft så roligt med någon förutom en jag dejtade tidigare i år. Han är omänkasm och hjälpsm, en gentleman men så kommer allt det här...

Jag tänker kämpa. Men jag ill inte förlora mig ....  
    Varför går du runt och känner att du förlorar lite av dig själv för var dag? Rynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!