• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-02 23:42:26 följande:
    så det blir inge tid med mig heller? Obestämd
    Nej inte om jag måste boka upp mig på en hel kurs med en gångFlört
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:44:11 följande:
    haft en riktigt najs helg och vecka.. haft kidsen dom har vart på galet bra humör och jag med faktiskt! lämnar dom immorn dock.. 
    Är barnen på bra humör så blir föräldrarna på bra humörGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:45:47 följande:
    Det dyker upp nya sker varje dag nu, nya saker som försöker inskränka påmitt vnliga glada öppna jag.
    Det låter inget vidare vännenRynkar på näsan
    Du får inte tappa bort dig själv. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:50:17 följande:
    Ja det är osunt och detta kom ju senaste veckan från att ha hållt inne allt sp ko allt nu.

Alltså tjejer förstå mig, jag älskar den här killen han är precis så galet rolig och omtänksam man kan vara och jag vill inte att ett ex ska få förstöra detta.

Jag sa idag att jag kanske får en inneboende i sommar (för att lösa lite ekonomi innan jag tydligen ska med till thailand i vinter) det lät han inte heller glad över "du bestömmer själv" men med tonläget "helst inte"   
    Jag förstår att du älskar honom men är du verkligen beredd på att ha det såhär i längden? Du kommer förlora mer och er av dig själv längs med vägen, är han verkligen värd det?
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:53:02 följande:
    Han GER energi med, men... ja. Alltså jag vill inte sumpa detta nu, jag är för kär för mitt egent bästa. Han är en klass ovanför mig både utseendemässigt och på andra sätt. Jag vill faktiskt inte loosa honom men såklart inte till vilket pris som helst
    Du, han ligger inte i någon klass över dig, så den tankegången kan du bara slå bort direkt!
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:55:16 följande:
    jag ska försöka göra detta imorgon efter att takida bankat vett i mig!
    Skrattande
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-02 23:58:05 följande:
    Vet inte vem han är, Men han måste vara något i hästväg vacker om han skulle ligga en klass över Legacy.
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:57:47 följande:
    vi tar allt imorgon över en *cencur* och kaffe
    Det gör viSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-02 23:58:55 följande:
    Han är en fin kille, ni skulle behöva träffa honom ör att förstå varför jag fallit för honom så hårt.
    Hur fin han än är så har han ett problem som han behöver jobba med, inte du.
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-02 23:59:26 följande:
    absolut .. hos dig? Skrattande
    nä, hos migSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!