Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ok nu då förlåt smecker{#emotions_dlg.flower}Oskyldig

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-24 11:19:36 följande:
    Åh.. som en dvärg ungefär. 4-5 tvärhand ca. Det är okej att kalla mig dvärg, fast jag föredrar lågväxt.

Hihihi 4-5 äpplen hög = Smecker smurfen
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 11:38:36 följande:
    Fiin Vanilla..Glad

Tack Blev lite i kortaste laget dock tur att jag har mitt träns
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-24 11:55:14 följande:
    Förlåt x2.

Busa = Knulla
    Mysa = Ha sex
    Knulla = Ha sex
    Ha sex = Knulla
    Bonka bäver = Knulla VIQ
    Para sig = Älska med MHB

Rättelse, det heter tanka bäver
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 12:06:20 följande:
    Ok inflätat och sytt? eller limmat..?

Clips=))
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 12:12:41 följande:
    ok det är lämpligt och sliter minst....

Det är i och urtagbart så jag har det bara när jag känner för det Men ska sätta i ordentligt nu till sommaren och då blir det ringar. Har du haft eller är du sugen på att göra?
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-04-24 12:06:18 följande:

Mycket spännande som händer på min sida på HP. Nu har jag fått leka turistbyrå också...

Oh berätta mer=))
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-04-24 12:20:10 följande:
    Vad har ni (gäller alla i tråden) för åsikt när det gäller syftet med att vara tillsammans med någon, ett fast förhållande?

Är det att båda två ska var sin lika fin bil. Båda två ska tjäna lika mycket. Båda två ska bidra med lika mycket pengar in i familjen. Båda två ska helst göra samma saker ihop...

... eller ska man bidra med det man kan, genom pengar eller arbete. Att båda två kan utveckla var sin sida av intressen, att man är två individer.

Nu när jag tänker på dig Legacy och J, så tänker jag på att han har en villa på Hisingen för fyra miljoner. En fantastisk bostad om man vill bo där. Du har ett jobb som ger en stabil och hög inkomst, fin bil. Varför kan han inte se det som att ni bidrar med olika saker till ert gemensamma hushåll. Han kan fortsätta att jobba med sin musik. Det kanske inte ger så mycket pengar just nu men han är lycklig med det han gör. Du älskar ditt jobb. Det här är fantastiskt för er båda två. 
    I mitt förhållande har jag och mitt ex delat på all inkoms så vi hade alla pengar tillsamans. Men han har en stor förmögenhet som jag inte beblandat mig med öht men givetvis investerade han i familjen med bil sommarställe osv men förutom bilen så är det inget jag lagt anspråk på efter skilsmässa. Så har det fungerat för mig iaf.
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 12:30:07 följande:
    Jag har haft, trivdes inte när jag klippte av mitt långa.det var låångt och det blev KORT!!.;(

Hade då flätat och isytt träns..Sen har jag köpt clipon..några st på senare tid men det använder jag inte.skulle vilja klippa mig kortare.sen ha lös om man känner för det..

Jag har varit mycket intresserad(och är) av massage,hälsa och skönhet.mm...så jag försöker att välja det som är minst skadligt för kroppen.Ringar sliter nog ganska rejält på håret,ja allt sliter ju, men clipon  minst....

Vad kul!!! Jag är ochså väldigt intresserad av skönhet mm=)) Har en hel del kroppsliga projekt på g Vad sliter minst på håret då? Jag led av näringsbrist förra sommaren och hösten vilket gjorde att mitt hår blev jättetunt tyvärr och då köpte jag träns för att kompensera det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!