Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-24 12:37:10 följande:
    Hmm.. clip on.. undrar om det skulle funka.

Funka med vad?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-24 12:41:20 följande:
    Mitt hår. Börjar bli lite längre nu, funderar på om jag skall få till en snygg hockeyfrilla med ett par clips.

Jag har ett clip jag aldrig använder. Det är bara en slinga. Synttofs kanske? Funkar platinablondt tror du?
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-04-24 12:44:56 följande:
    Jag skulle vilja ha lite mer håriga armar och ben, finns det clips för sånt?

Hmm nää tror inte det Men testa att äta priorin och se om det sätter fart på lurvet=))
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-04-24 12:58:25 följande:
    Mörkblond. Hur långt måste håret vara för att clipset skall gå att fästa?

Några cm. Fast man vill ju inte att clipsen ska synas...
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 13:05:04 följande:
    Såg en tjej som hade jätte långt hår och då tittar man ju och tänker wow va långt sexigt hår...bara det att jag tittade så mycket så jag såg att det var löshår  ..kanske inte så smart att ha onaturligt långt....Obestämd

Nää jag har klippt mitt löshår då jag tyckte det var för långt. Har du testat priorin? Ska börga äta det och se om håret sätter lite fart
  • Vanilla ice queen

Mhb: Jag har väldigt lockigt hår och då är det ju oftast torrare än rakt. Har inte testat no poo. Men tycker att Biolange shampo och balsam gör under

• Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-24 13:16:29 följande:
    Ja frisörschampo...men det innehåller både bra och uttorkande ämnen......Jag är väldigt för naturkosmetik.Men är nog lite skadad av aromaterapiutbildningen,där fick vi lära oss vad hudvård innehåller...alla kemiska ämnen hit och dit ,vad man ska passa sig för.osv....

Mycket kemi var det;)  Men intressant. Jättemycket biprodukter från den petrokemiska industrin tyvärr...i vanlig hudvård..Rynkar på näsan

Aha=)) Spännande. Jag har hållit på en hel del med ayurveda=) Men jag är inte helt främmande för kemiska substanser, hästbedövingsmedel och plast i olika former
  • Vanilla ice queen

Shit läkaren är riktigt het! Ska man ha lite förbiseende med yrkesvalet kanske

Fredrik: Hästbedövningsmedel= botox  

• Vanilla ice queen

Fredrik: nää inte än. Men ska till farbror doktorn i augusti för en annan konsultation och tänkte testa när jag ändå var igång liksom

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!