• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-19 22:04:44 följande:
    Nej, inget förhastat!! Det här får ta den tid det tar! Jag känner bara att jag inte vill såra nån av dem...
    Men det måste du ju göra.. oavsett.
    Antingen så väljer du en och då blir EN person antagligen lite sårad eller så väljer du ingen och då har du två sårade. Båda samtidigt blir ju lite svårt.  
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-22 13:20:14 följande:
    suck min kompis missade tåget hon jag skulle passa katterna för så nu vill hon att jag kör till Säffle tur och retur, 21 mil IDAG. köerna är helt åt helvete ju, antingen det eller ligga hemma och tycka synd om sig själv. Vad hade ni gjort?
    Vad tror du?
    Jag hade legat hemma... och det är precis det jag gör. Måste åka och handla. Klantade mig lite igår.. vetifan om något har öppet förutom typ macken. Billigt billigt. hehe 
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-22 13:58:38 följande:
    Jag gjorde ett felsäkert läge nu och sa att jag hade tagit ett glas vin då tjatar ingen av mina väner om körning i alla fall, 21 mil *hrmph*

Macken ja där var jag nyss, såg köerna på stora affären, not gonna happen. Köpte med mig dyraste mjölken i mannaminne så den ska jag snart stjälpa i mig
    Här var det öppet till 18. Inte mycket folk alls. 
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-22 17:02:45 följande:
    På midsommar brukar det vara mycket folk i affärerna fram tills tolvtiden sen dör det ut. 
    Tack för informationen.
  • Nicke

Jag drar till Borlänge imorgon för lite fred och kärlek. Får försöka att fylla på mitt hångelförråd där helt enkelt.

• Nicke

Lagom sliten efter en veckas festival men nu ska jag köra hemåt. Det är delat. Skönt att komma hem men jäkligt tråkigt att det är över för i år.

• Nicke

Jag lyssnar inte på den musiken som spelades på P&L.. i vanlig ordning.

Cocacola, jag blev inte träffad men jag höll på att dö av den sjukt kraftiga smällen när blixten slog ner. Det var sjukt. 

• Nicke
    lemonina skrev 2012-07-01 13:43:47 följande:
    Åh var det något house event eller?Skrattande
    Tyvärr inte men jag hade väldigt roligt ändå.
  • Nicke

Syrlighet är helt ok enligt mig. Det är ju lite sån jag är så det kan bli ett problem om tjejen inte kan ta det.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!