• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-13 11:10:19 följande:
    Tänk vad man kan gå igång på röster. Ska lämna in bilen, han som ska fixa den hade så fin röst, så nu har jag snyggat till mig lite extra, haha;)
    Hoppas fan ingen gör det efter att man har pratat med mig bara.
    Besvikelsen blir så stor.  
  • Nicke
    Madida skrev 2012-07-15 21:48:17 följande:
    På tal om staker har jag en på hp. Jag blockar honom och så skaffar han nytt konto, med samma bild. Så blockar jag, och så skaffar han nytt. Så håller det på. Han skriver aldrig någonting och jag har frågat honom vad han vill. Då avslutade han kontot. Och skaffa nytt.
    Han kanske heter Fredrik? ;)
  • Nicke

Det räcker med 1 också (fast jag har fler). Senaste rundan med min katt Simba gav en räkning på 35179kr. Tur att man har försäkring.

• Nicke
    lemonina skrev 2012-07-17 15:06:10 följande:

Hmmm dykte upp en snygg kille på badoo. Han frågar mig vad jag gör, jag säger att jag precis ätit och jag frågar vad han gör. Då skriver han "på väg hem från jobbet kom hit och ligg sked :P" då säger jag att "jag ligger inte sked med främlingar" så svarar han "inte jag heller". Ok så varför ens säga så då? blir så irriterad att jag verkar bara dra dessa idioter till mig. Jag har varken urringat eller någon annan del avklädd heller så jag förstår inte.

Han chansade väl..
  • Nicke
    Madida skrev 2012-07-17 15:47:24 följande:
    Helvete! Förvånad
    Jag hoppas inte detta landar på det i slutändan. Å andra sidan har hon redan kostat mig runt 25' trots att jag har försäkring. Så jag tror att jag skulle bli djupt tacksam om det tar det lilla lugna nu  
    Ojdå. Jag fick betala 6348kr själv. 15% + självrisk
  • Nicke
    takida skrev 2012-07-25 09:36:28 följande:
    Om någon behöver tid att tänka igenom saker hur lång tid är rimlig att ge personen ifråga innan man hör av sig på nytt? 
    Vill ge honom tiden han behöver samtidigt som jag bara vill höra av mig och visa mitt intresse.
    Min erfarenhet säger mig att om någon ber om tid.... så slutar det sällan bra.
  • Nicke
    Ernst Hugo skrev 2012-07-29 10:52:17 följande:
    Är det bara jag eller..............

Hur i he.....te tänker man när man varken har press eller bild på en dejtingsida? Förvånad 
    Att man bara är där och tittar?
  • Nicke
    Madida skrev 2012-08-01 00:08:06 följande:
    Haha! Men jag är inte van vid blyga människor. Jag vet inte vad jag ska göra med dom.
    Du behöver ju inte göra så mycket. Det där släpper ju om ni träffas mer men då måste man ju ha ett intresse av det också..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!