Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Glädje58 skrev 2012-06-27 22:17:39 följande:
Hur är det med dig colan? Vad har hänt?
kram

Stressar sönder mig? Är less på att ha ont i magen, less på att få ont i bröstet, less på att må skit. Satt på sjukhuset en timme idag och klurade på hur länge vi egentligen skulle få vänta på att komma in och var beredd att ta bort ungens gips själv. Sen fick jag en smygande obehagskänsla och undrade om mitt huvud gett upp och ringde exet för att kolla vad det var för dag. Onsdag tydligen och jag tror jag frågade om han var säker på det.
Dagvill har väl de flesta varit nångång men eftersom jag startade en eldsvåda i köket i förrgår känns det mest läskigt, för jag har lixom inte grejat med massa saker samtidigt utan tagit det rätt lugnt. Men det är sabla mycket och jag borde göra 1000 saker samtidigt för att hinna allt men jag är otroligt oeffektiv. Med det tempo jag har blir jag aldrig av med allt som stressar mig och blir heller inte att må bättre.
Ringde farbror doktorn iaf som meddelade att min situation är ohållbar och att jag närmar mig väggen om jag fortsätter så. Inga nyheter. Det positiva i det hela är väl att jag iaf inte är stressad utan anledning och att det finns konkreta lösningar för att kunna göra något åt läget. Det negativa är att jag är helt slut och inte har tillräckligt med energi för att verkligen få det gjort. Men jag gör iaf saker, om än i på tok för segt tempo men det rör sig iaf. Eller gjorde åtmindstonde - nu vete fan