Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 21:09:11 följande:
Menar du, "queen" ger mig en association att du är tjej, stämmer det? Så här ligger det till, jag har irriterat mig på att det är jag som föreslår alla dejter, får vänliga och positiva svar och har träffats några gånger, like komplimanger har dykt upp också..=)), men nu vill jag ha förslag på vad vi ska hitta på, annars känner jag mig efterhängsen, smsn har dröjt ibland också och det är lite störande...=). Så därför, vänner, tänker jag nu avsiktligt inte skicka något sms på en hel vecka(!!), det ska bli spännande att se vad som händer...=)
Hmm, är det alltid du som tar kontakt först? För i så fall kanske de svarar av artighet lixom. Jag kan vara rätt på som person överlag lixom men ibland måste man backa och se vad som händer, är killen tillräckligt intresserad hör han väl av sig på något sätt. Vill jag inte släppa så hör jag ändå av mig igen men ligger lite lågt och pejlar in läget. Typ. Har inte tänkt så noga på saken, exakt hur jag gör lixom.
När det gäller en vecka blev jag lite full i skratt för typ så gjorde jag nyss. Eller snarare - jag gav fan i att starta nån chattkonversation. Jag hade varit tydlig och fick lixom inget hum om alls var jag hade killen så jag tänkte att jag ger fan i det och ser vad som händer, att jag helt enkelt inte skulle börja skriva igen innan han gjorde det - om han nu ville göra det. Det tog en knapp vecka och sen har jag ju lyckats få veta vart jag har honom. Visst kan jag behålla hans intresse och visst är han intressant men inte vad jag egentligen vill ha.
Frågan är vad som är ditt syfte med att inte skicka sms på en vecka? Vad vill du?