Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-06-29 13:16:25 följande:
    Hejsan! Hoppas att jag får hoppa in här! Jag är mitt uppe i dejtingsvängen så denna tråd passar mig! Först var jag registrerad på e-kontakt men fick ingen vidare respons och nu är jag medlem på MP men det går lite trögt. Tycker alla skriver så bra presentationer men sen när man väl mailar så känns det inte lika bra. Fler som upplevt det? Vilka sajter hänger ni på?

Välkommen hit!

Hänger på hp. Hade inte loggat in på ett tag men nu blev det av. Hade fått ett mejl men det kändes oaktuellt så det fick vara. Jag som svarade på alla först hej och hå... 

Fick ett besök när jag just loggat in och det var intressantare så jag slängde faktiskt iväg ett mejl... Det gör jag jäkligt sällan men jag blev nyfiken. Kort presentation hade han men jag vill iaf veta mer så vi får väl se om jag får nå svar...      
  • Cocacola
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-06-29 13:19:48 följande:
    Nej det är liksom så att man börjar maila och helt plötsligt så rinner samtalet bara ut i sanden..

Rinner det ut i sanden är det fel person
  • Cocacola
    nu123 skrev 2012-06-29 14:40:05 följande:
    Tjo alla! Drunknat i regnet än? :)
    Tja!

Nope, inget regn! xD

Läget?  
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-06-29 14:46:18 följande:
    Suck, hittade ännu en hudförändring. Två cm stort under hakan. Undrar när det är dags att kasta in handduken? 

Inte än på väldigt länge!

Kram {#emotions_dlg.flower}   
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-29 15:56:24 följande:
    Salsa? Ja det är ju inte riktigt min kopp te. Men jag kanske kan lära mig
    Fast det viktigaste - hur lång är han?  

Hahaha! Det viktigaste! xD

Men inte alldeles oviktigt nej...

Så Madidas åsikter om längd?  Hur lång ska killen vara?

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-29 15:29:36 följande:
    Fan! Vill bara gråta o gråta... Varför verkar jag inte kunna falla för en kille det faktiskt skulle kunna funka med?! Känner mig helt hopplös och dum!!

Kram! {#emotions_dlg.flower}

Klart du hittar nån!  
  • Cocacola

Killen jag mejlade idag är 1.76

Killen jag dejtade är 1.76

Exet är 1.76

Jag anar ett mönster... Bra längd iaf men jag vet inte om jag är så jävla petig att det måste varapå centimetern :P    

• Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-06-29 16:50:57 följande:
    Det är inget jobbigt för mig att pojkvännen är så lång.

Hur lång är du?
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-06-29 17:12:27 följande:
    Jag kan inte säga att längden inte spelar nån roll för mig.. killar kortare än mig går tyvärr bort. Men sen finns det killar jag kan tycka är förkorta, men då kan de ha nåt annat som kompenserar och har de det så kan det funka

Har inte tänkt så mkt på det faktiskt mer än på sistonde - kraven ökar haha Men vill nog ha en som är längre än mig iaf men det lär ju inte vara något större problem :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!