• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-05-04 23:06:22 följande:
    Hej.
    Här hemma händer det inget heller. Ligger på sängen med sonen bredv id och ser på TV. Myspys. Jobbar både lördag och söndag.

Vad gör ni andra?Skål 
    Låter härligtGlad
    Själv funderar jag på att sova och hoppas på en lugn natt. 
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-05-04 23:33:41 följande:
    Någon som har tid och lust att prata lite privat?
    Du är alltid välkommen att inboxa, men kan inte lova att jag kommer vara vaken särskilt länge till.
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-05-04 23:47:00 följande:
    Vad tiden går fort. Jag och Johan har nu varit tillsammans i 4 veckor och rökfria i 3 veckor Helt underbart känns det. Är så kär
  • takida
    bullkleet skrev 2012-05-05 00:01:53 följande:
    vad gör du i london bara några timmar? :D
    Han har ett glassigt jobb:)
  • takida

Sonen har sovit hela natten och magontet och illamåendet är bortaGlad
    Får se vad vi hittar på för äventyr idag:)

• takida
    lemonina skrev 2012-05-05 09:18:17 följande:
    God morgon! Ska snart iväg på spinning. GladTungt pass! Underbart sätt att börja helgen på.
    Härligt!
    Inser att det är hög tid för mig att sätta igång med träningen igen..
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 12:47:13 följande:
    Dejt nr 2 avklarad.
    Jag tycker att han är kul att umgås med, jag är attraherad av honom men där är inget pirr alls i magen. Borde det vara det?
    Jag tycker nog allt att det där låter som en bra grund att börja från. 
    Bara för att du inte känner någor pirr nu så betyder det inte att det inte kan komma.
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 13:29:51 följande:
    Jag är väl bortskämd med att direkt känna att jag ser framemot att ses igen, att det pirrar i magen när killen tittar på mig och sådär. Nu känner jag liksom, ja..väldigt lite.
    Han vill iaf ses igen. Han fråga vad jag skulle hitta på ikväll redan när han gick igår.
    Så länge du har kul med honom och är attraherad så tycker jag nog att du ska ge det en chans, ibland tar det lite tid.
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 13:44:53 följande:
    Ja jag har inte några planer på att sluta träffa honom i nuläget. Han får mig att skratta, han är bra på att uppvakta och grym på att hångla..så jag passar på att njuta
    Helt rätt inställning brudenSkrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-05-05 13:47:05 följande:

Så hur går det för dig? 
    Jag har en dejt inplanerad i veckan som kommerSkrattande
    Vi är mer eller mindre grannar har vi räknat ut, jag hoppas att det är en kul kille som jag kan hänga med.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!