• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 21:31:21 följande:
    Madida: Voddler har en gratis svensk B skräckis som faktigst var riktigt läskig "Huset vid vägens ände" heter den
    Hmm, får kolla upp det där. Jag är ganska kräsen när det gäller filmer. Iaf skräckfilmer. Gillar inte övernaturligt trams. Och jag har sett så många att jag blivit lite härdad. Jag vill bli superrädd!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    lemonina skrev 2012-09-16 21:53:15 följande:

Åh jag vet inga nya thrillers, tycker det var länge sedan jag såg något riktigt braObestämd
    Eller hur?! Jag tycker också det var längesedan jag såg någon bra. Jag och en kompis brukar se såna filmer tillsammans men nu var det längesedan där var nån intressant.
  • Madida
    Madida skrev 2012-09-16 21:55:20 följande:
    Eller hur?! Jag tycker också det var längesedan jag såg någon bra. Jag och en kompis brukar se såna filmer tillsammans men nu var det längesedan där var nån intressant.
    Men du kanske har en gammal att föreslå? Kan ju faktiskt hända att jag missat någon..
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-16 22:05:52 följande:
    The woman in black har jag hört av säkra källor att den ska vara läskig! Har inte sett den än dock. Hahaha jag har lite svårt att sitta still och se på film brukar därför kolla själv. Min syster håller på att bli galen här, typ femte gången hon måste pausa för att jag lämnar rummet eller pysslar med annat *skadad*
    Den har jag sett och den var verkligen inte otäck i mina ögon.
    Och jag hade aldrig sett film med dig om du håller på så  
  • Madida
    lemonina skrev 2012-09-16 22:13:53 följande:

Gothika, Shutter Island,I samlarens spår och jag älskar filmen med Nicole Kidman- The others, har du inte sett den så kommer du definitivt bli skit rädd
    Får kolla upp dom. Är dålig på att komma ihåg titlar så jag måste nog se lite för att se om jag sett filmen
    Hmm, kanske inte helt bra om jag blir skiträdd ensam. Får tvinga någon att sova med mig. 
  • Madida

Jag tyckte t.ex väldigt mycket om den första Saw-filmen.
    Inga monster men mycket spel med hjärnan. That I like  

• Madida

Ja alla är vi olika så det är verkligen svårt att ge tips. Och ibland blir man rädd för sånt man aldrig trodde man skulle bli rädd för. Jag blev t.ex helt fruktansvärt livrädd av "30 days of night". Egentligen inte alls den typ av film jag brukar bli rädd för men något fastnade och det tog månader innan jag kunde gå och lägga mig normalt. Jag liksom sprang och hoppade upp i sängen

• Madida
    lemonina skrev 2012-09-16 22:41:07 följande:
    Jag har aldrig sett Saw filmerna. Trodde de var övernaturliga :S
    Nej inte övernaturliga! Riktigt bra! Speciellt den första. Se den!
  • Madida

Någon som sett A serbian film då?

• Madida
    Glädje58 skrev 2012-09-17 05:04:48 följande:

Har laddat ner den men inte sett den. Än... kommer kanske inte se den heller
    Vidrig! Jag önskar att jag inte sett den!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!