• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-04 21:25:13 följande:
    Tjejer ska väl alltid vara sexiga? Sexiga utan hjärna uppskattas mest

Så sjukt sexigt!

Jag började fundera på vad jag varit utklädd till mina senaste maskerader. Gått på en hel del för att det är poppis bland de jag umgås med.
    Jag har varit utklädd till kuk, Kaos (tog på mig en blandning av så fula kläder jag kunde hitta), kyckling, Baloo, 80-talsbrud och en massa annat. Inte en enda gång var jag sexig. Eller korkad Solig  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    MrC skrev 2012-10-04 21:29:51 följande:
    Jag brukar vara mumie, hur sexigt är det?

Grymt hett!
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-04 21:34:55 följande:
    Madida: Nähä så är det väll inte alltid. Jag var på glamourmodellsparty och då var det ju givet. Men innan dess var jag Mr Hankey the x-mas poo och ingen i min bekantskap brukar klä sig nämnvärt sexigt bara för att det är maskerad...
    Då har jag väl "dålig erfarenhet" då Jag tycker oftast att tjejer har ett behov av att vara så sexiga som möjligt.
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-10-04 21:42:18 följande:

Ops läste fel.

Underbart!
  • Madida
    lemonina skrev 2012-10-04 22:05:24 följande:
    Hahaha utklädd till kuk
    Det var skitkul! Och jag var hur snygg som helst!
  • Madida

Hänt något sjukt viktigt under de dagar jag varit frånvarande? Kyss

• Madida
    takida skrev 2012-10-08 18:56:34 följande:
    Ja det förutsätter jag också, och hittills har alltid bilden stämt överens med personen jag träffatGlad
    Tänkte förut att det var då länge Madida skrev, undra om hon varit upptagen med någon kille? 
    Vi har säkert avverkat en hel del intressanta ämnen men om det innefattat något sjukt viktigt det vet jag inteSkrattande 
    Känner mig också tveksam till att det hänt nåt sjukt viktigt Så länge ingen gift sig, blivit sambo eller blivit gravid under tiden jag varit borta så klarar jag mig nog utan uppdatering
  • Madida

Jodå!

hejsan Hur är det med dig ?
    Jag heter XXX och är 36 år . Jag kommer i från två olika länder , Jag är född i Sverige
    Var kommer du i från i sverige ? Jag har bott lite över allti sverige . Det vore trevligt att lära känna dig ?
    Jag bor närheten av Naturen kusten och till Göteborg
    kram / XXX

• Madida
    visma1 skrev 2012-10-09 19:37:28 följande:
    Haha vilken sajt hänger du på så att jag vet vilken jag INTE ska välja?
    Hp, regga dig omedelbart!!
    takida skrev 2012-10-09 19:38:14 följande:
    Du får alltid så fina mailFlört
    Visst får jag?! Konstigt att jag fortf är singel om man ser till alla lockande mail jag fått...
  • Madida
    ulfsas skrev 2012-10-09 23:12:12 följande:
    VA, uppskattade inte du mitt lilla brevGråter

Ni kan kalla mig Kunglig Hovlevrantör för idag körde jag Kronprinsessan Mary till Stockholm. Skall inte tvätta handen på minst tre månaderSkrattande Hon var fin.

Jo absolut! Förlåt! Det var superfint! Men du har ju inte besvarat mitt svar!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!