Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-17 22:30:14 följande:
    Vad är grejen med tjejer som skriver och verkar superintresserade och sen bara slutar hon att skriva? Det har hänt fler än en gång och vi har liksom inte kommit så långt att jag känner att det är mig det är fel på. Är det klipp och klistra och sen svarar man på det man har fått tills det kommer upp något "bättre"?
    Ibland tror jag det. Jag skrev fram och tillbaka med en kvinna, säkert 15 gånger var. Sen vart det helt tyst i kanske tio dagar. Sen bad hon om ursäkt för att hon inte hade skrivit. Efter det var det tyst igen. Idag fick jag två brev från henne. Det ena var bara en kram och det andra var bara en ofullständig rubrik, inget innehåll. Märkligt...
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-17 22:33:02 följande:
    Va fan nu är det en kille som vill planera en dejt med mej fast vi knappt har sagt nånting till varandra Vill faktiskt prata lite grann innan iaf, tror inte han är min typ alls som det verkar på hans sida
    Vad är det för fel på honom nu?
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-17 22:42:28 följande:
    Vad menar du?

... pallar det med en person som jag tycker verkar dryg

Jag tror att jag fick svaret här
  • Glädje58
    Kasperina skrev 2012-02-17 22:52:18 följande:
    Har läst igenom alla massa sidor som tillkommit under kvällen och förstår inte riktigt OT-diskussionen. Om man nu ska peppa varandra för att klara nätdejting så MÅSTE man vara OT. Tvivlar starkt på att det funkar att nätdejta och bara ha nätdejting att prata om...

Speeddating låter kul - det ska jag testa när jag får tid

Nu ska jag slita mig så att jag kan skriva ut lite jobb att ta med till mamsen i helgen och packa åt mig och lilleman inför resan dit. Inser redan nu att det inte är någon ide att försöka läsa ikapp på söndag när jag kommer hem
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-17 22:57:25 följande:
    Aha ok

Han har tjatat om min msn och webcam i två dagar och kan inte prata om nåt vanligt.
    Jag har haft fullt upp och sagt det med men ändå tjatar han  

Webcam...Hmmmm....
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-17 23:01:27 följande:
    Så nu ska jag sova och nådde den som skriver nu när jag går och sover, det ska vara tyst här inne tills jag vaknar imorgon {#emotions_dlg.djavulsk}

God natt med dig Heidi1  Solig   Om vi skriver tyst, så kan väl vi få fortsätta?
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-17 23:03:42 följande:
    Det är en onödig pryl tycker jag
    Jag avskyr allt som gör att jag kan ev i värsta fall fastna på bild eller synas någon annanstans än irl  

Han vill väl bara att du ska visa upp dig i trosorna
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-17 23:04:26 följande:

Jag ska med sova, ska upp och rida i morgon bitti ju

God natt NatalieH Solig

Jag tror att jag ska jobba lite...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-18 12:46:45 följande:
    ...Sen kollar du reaktionen noga. Blir de nervösa och säger att nej absolut inte bara knulla, så är de dåliga lögnare och vill bara knulla. Blir de inte nervösa och säger att självklart vill de något mer, så är de riktigt bra lögnare och vill bara knulla...
    Va fan, har du tagit över min roll här i tråden?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!