Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-02-18 09:07:58 följande:
    Jaha, jag fick ett privat reserverat rum på östras akut. Så vet ni vad jag gör idag. life sucks big time!
    Jag har alltid haft känslan att du är lite för mer än oss andra, ett privat reserverat rum  Flört

Hur går det för dig kära du?  Tänker på dig...  

kram  Solig 
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-18 19:06:08 följande:
    Nu har jag fått komma hem, efter en massa dropp och piller. Men nu mår jag väldigt mycket bättre, vätska var behöveligt. De har lyckats pajja en ven ellr nått på ena handen när de inte kunde sticka mig så nu har jag en fetingbula på handen, ser helt mongo ut men men nu är jag hemma iallafall  Solig 

Skönt att höra att du kan få vara hemma nu. Fick du någon diagnos?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-02-18 17:29:33 följande:
    När du kommer till gbg på trådfesten så kan jag ragga upp en bra man till digFlört

Madida skrev 2012-02-18 17:59:40 följande:
    Men på trådfesten känner jag ju alla redan. Eller känner och känner...
    Vad jag förstår, så ska det finnas några riktigt fina killar som dyker upp  Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-18 19:20:41 följande:

infektion i kroppen tror jag de sa, jag var lite borta men jag ska iallafall tillbaks till infektionskliniken. De trodde att det kom från egypten, oväntat {#emotions_dlg.djavulsk}

Ja, håll dig borta från Egypten nu. Ge även tusan i pyramidspel också Skrattande
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-18 18:09:20 följande:
    På tal om ingenting. Jag stod utomhus innan och en kille gick förbi mig. Så hörde jag att han fick sms. Han tar upp telefonen, stannar, läser smset och går sen vidare. Simultanförmåga, vad är det?

Hellre kvalitet framför kvantitet  Skrattande
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-18 19:42:02 följande:
    Det säger jag absolut ingenting om. Ni är ett par stycken riktigt fina guldklimpar här. Men än så länge har ingen av er sagt att ni vill att jag ska föda era barn och då får jag liksom leta upp någon annan

Du, den diskussionen tar vi i köket framåt småtimmarna  Flört
  • Glädje58

Jag tror att jag spricker. Hittade en kvinna nu på nätet, rätt så ung, och så söker hon en något yngre än mig. Hon är så himla vacker när jag tittar på hennes ögon och utstrålning. Hon har svarat på mitt första mejl, får se om hon fortsätter på mitt andra...

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-18 20:33:28 följande:

Hahaha fick läsa texten två gånger, ska inte skriva vad jag läste första gången

Jo, skriv nu. Men jag förstår dig. Det står en hel del mellan raderna  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!