Anonym (Grrr) skrev 2011-09-25 08:56:22 följande:
Irriterande, så fort jag är intresserad av någon så är den andra inte det..

Det där är ett fenomen som inte bara du har drabbat av! Jag har känt så sen jag började dejta. Men nu kanske, kanske har jag hittat nån som är lika intresserad av mig som jag av honom... så man ska väl aldrig ge upp, det är bara fortsätta att leta.
Men jag är så skadad av tidigare dejter att jag har väldigt svårt att inte tänka att han ska komma med kommentaren att han inte tycker att vi ska fortsätta ses. Jag undrar hur länge det ska hålla i sig och jag faktiskt litar på att han kommer fortsätta vilja träffa mig!?
Anonym (HP) skrev 2011-09-25 09:33:35 följande:
Jag har lagt ner allt med han jag träffade förra veckan, det visade sig att han var (i mitt tycke) sjukligt svartsjuk och det är ett stort no-no för mig. Jag ställde en enkel fråga om vad han ansåg om att dejta andra samtidigt och då flippade han ut helt och menade på att jag var oseriös och en idiot för att jag frågade det. Han började mala på om att jag faktiskt var hans ägodel och att jag inte skulle tänka på andra. Suck. Då var det tack och hej för min del och jag bröt kontakten helt.
Hade en dejt med en annan kille från match igår och det var trevligt, vi gick på en promenad och sen satte vi oss på ett café och fikade. Sen såg vi en film och kramades och kysstes lite. Får väl se vad som händer, vi skulle höras idag.
Usch det lät jobbigt, var nog bra att lägga ner honom!
Och du.. lycka till med den andra dejten istället!! Hur känns det då?