Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:43:27 följande:
    Hmm, om du kan kolla upp tjejer istället så faller det mig mer på läppen... Skrattande
    Oops....där var jag inte med. Men det är ju bättre...få vet så mycket om tjejer som jag, så visst jag kan skaffa mig ett alias. Hurdana ska de vara då....så jag vet vilka knappar jag ska trycka på.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 22:48:50 följande:
    hahaha, vad man kan ha roligt med lite ord bajseri Skrattande
    Jaa...Det är kul att analysera namn....lite som detektivarbete...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:53:50 följande:
    Det är det som är problemet... Nu är jag ju inte riktigt i träffartagen, men även om så vore så har jag ingen specifik profil....speciellt inte utseendemässigt.
    Det vanliga börjar vi med
    Humor, gärna lite skruvad.
    Självständig, gärna lite envis.
    Vet vad hon vill.
    Gilla barn.
    Öppen och tillgänglig.
    Lätt att prata om det mesta.
    etc, etc       

och gärna bo strax norr om Stockholm?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 22:59:12 följande:
    Hehehe, vad betyder egentligen det?
    hahaha.....
  • Lilly11
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 22:59:29 följande:
    det där är rätt allmänt o stämmer in på de flesta skulle jag tro. Många män tycker jag har en massa krav på hur tjejen ska vara, och alla män skriver att de äälskar att resa och träna etc etc.... Min press är bara på en rad.... men den säger mycket om mig o vad jag vill ha;) Nu ska jag visserligen ta bort mig för ett långt tag framöver då jag är trött på att kyssa massa grodor...
    va...slemmiga grodor som är så gott....
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:04:52 följande:
    Lägg till ett riktnummer efter mitt namn så hamnar du i de regionerna...
    Och du hamnade i min mailbox.....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:09:03 följande:
    Problemet är att alla skriver att de är det, sen räcker det typ med att man går ner i spagat på dansgolvet så är man fucked i deras ögon Cool
    Vilka ena....jag skulle bli mäkta imponerad om någon gick ner i spagat för min skull...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:11:59 följande:
    Ja, gjorde  visst det Flört

Vill nu gärna påpeka att det tog ngr kvalificerade gissningar och inte massor av timmar av internetplöjande.. Kände att det flaggade lite weirdo annars Drömmer 
    Ja, ja, så där säger de alla....stalkerserna...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:18:40 följande:
    Haha, avslöjad... Drömmer

Usch ja, har en kvinnlig bekant som verkligen råkade ut för det där...inget roligt alls..(och det var irl) 
    Men varför stalkade du henne då om det inte var roligt alls? =)
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:33:24 följande:
    Livet är som en stor orkester, du har fått stämman femte hjulet, du måste gå fram till Gud och be snällt om en ny stämma Tungan ute
    Krävs ju ganska mycket för en del för att bli kära, inte alltid lätt det där tyvärr. Jag tycker dock det går utmärkt att njuta fullt av livet utan att vara kär i någon specifik person Nalle
    Egenkär?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!