Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-02 22:14:41 följande:
    Okey, först mat, sen sex...
    Tur att du kan förklara manliga avsikter för mig.....=)
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:14:47 följande:
    Hmm, är det en seriös fråga? Skrattande
    Ja, det var faktiskt det. Det var en bebissugen bonde som ställde den. Han vill typ ha en tjej som tog hand om gården och förde generna vidare =)
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:19:13 följande:
    Och då kunde laga mat så att han inte svalt ihjäl?
    Ja, han var själv dålig på att laga mat.....det är lite 1700-tal över hela grejen. Bonde söker fru som kan laga mat och föda barn...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:20:07 följande:
    Jobbar själv med rekrytering, det är lite som att läsa CVn
    Rekrytering.....jag vill ha ett jobb!!! Ska vi utbyta tjänster? Jag kollar upp alla killar åt dig och testar. Sen kan du bara kliva in och välja ut den som behagar.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 22:23:02 följande:
    Just nu har du ingen aning om hur länge det ska dröja. Varför måla upp denna mörka bild helt i onödan kära du. Om en vecka så kanske du mår helt förträffligt pga något positivt som dök upp i ditt liv. Se fram emot att vad som helst positivt kan hända dig framöver...
    Joo....ska försöka. Jag har väldigt jobbiga saker bakom mig de sista åren....Det är på sista tiden som allt har ljusnat och börjat falla på plats. Då händer det här......När ska det vara nog av elände?
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:26:51 följande:
    Du kanske kan sälja den programidén?
    Jaa....som ett praktiskt "bonde söker fru" utan känslor....tittarrekord??
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 22:29:41 följande:
    Ni har precis gett köttmarknaden ett ansikte eller två  Skrattande
    Inte nog med det. Jag har dessutom lyckats skrämma iväg alla intressenter på två sajter. Det kallar jag ett dagsverke =)

Applåder tack!! Och tjejer....jag gör det här för er skull....jämfört med mig så blir ni ännu mycket bättre...haha
  • Lilly11

Hahaha....kille vid namn "Solochvår" söker kort romans....

• Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:32:51 följande:
    Speciellt om man tar med första fasen i det där med att göra barn i programmet... Skrattande
    jaa haha....vilket sker tre sekunder efter bröllopet....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 22:41:28 följande:
    Hahaha Skrattande Hade varit klockren om han skrivit: söker livslång romans Flört
    eller livslång, kort romans...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!