Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 01:33:01 följande:
    Va vilket tåg? 
    Får fan inte ett satans svar på min flörtar och mail. Går ju hur bra som helst i verligheten, blir erbjuden en blind date tidigare igår, men tackade nej efter hört beskrivningen om kvinnan.  
    Hmmm....kan det ha att göra med att tjejerna inte är lesbiska? *flin*
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 01:42:41 följande:
    Vilket satans jobba att gräva och klä dem och allt. Hoppas de blev riktigt snygga.
    Vem vet, han kanske har nån dejt till dig i sin kollektíon??

Nä, nu märks det på min humor att jag börjar bli övertrött.....natti natti
  • Lilly11
    giftgrodan skrev 2011-11-04 03:29:42 följande:
    men alltså... Nu undrar jag om jag ska ge upp på riktigt. Jag får i stort sett inga mail, och ingen svarar när jag själv mailar. Jag är inte så särskilt snygg och jag är säkert ingen som passar alla, men betyder det att det är helt kört? På i stort sett alla tjejer här i tråden verkar det ju som att friarna bara står på kö... :/
    Hmm....det där låter inte så roligt. Men det brukar väl vara lite så i perioder? Tro inte det har med ditt utseende att göra. Ibland är det bara slumpen. Upp med humöret. Byt ut din presentation och/eller skapa en ny profil och ta nya tag. Eller lägg ner ett tag och skäm bort dig själv. Du kanske behöver en paus? Det är lätt att bli less och bitter därute.....
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-04 01:49:00 följande:
    Sorry att jag var upptagen... Flört
    Ja, NÅN ordning får det väl ändå vara....frånvaro och sen ankomst innebär en prick i protokollet....men jag nöjer mig med en varning denna gång...
  • Lilly11
    Anonym (HP) skrev 2011-11-04 07:49:03 följande:
    Ja jag ska sova över hos honom en natt, det är väl inte det som jag är orolig för utan att han ska vara någon galning även om jag är 99,9 % säker att han inte är det. Men det vore ju trist att bli yxmördad eller liknande på bortaplan. 
    Ja, det är ju sant....bättre bli det på hemmaplan.

Vad säger man "bättre förekomma än förekommas" - så  ta med dig en egen yxa. =)

Mitt råd är att berätta om din oro för killen och se vad hans reaktion blir. Det gjorde jag en gång med en kille som verkade trevlig. Han vägrade träffas någon annanstans än hemma hos honom trots att inte varit något problem att ses offentligt eftersom vi bodde i samma stad.

Hans reaktion var skrämmande. Blev nedlåtande mot mig och hade ingen förståelse alls. Försökte provocera/manipulera mig att ses hos honom.

Jag gav honom en verbal snyting och blockerade direkt.
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-04 06:25:28 följande:
    det är alltid så att jag är så rädd att bli besviken när det är nån som är så himla trevlig och "rätt" online...att man sedan inte ska känna nån kemi när man ses
    jag har kontakt med en kille. han är "på" och jag känner att detta skulle kunna bli en bra person...vi ska ses på onsdag!
    Ha trevligt och låga förhoppningar så blir det nog bra.
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-04 09:01:10 följande:
    Var på dejt med han som jag dejtat sen början av oktober igen igår, eller vi var hemma hos honom. Jag fattar fortfarande inget där, gillar han mig? Vill han fortsätta? Va? Ah jag frågade väl igår om det kändes bra och så och hans svar var "ja det känns bra" och sen var det bra med det. H, snart en månad senare och det känns som dejt nummer ett. Fast... mindre skoj.
    Är han oduglig eller ointresserad?

*ta mig med en nypa salt, jag är bitter*
  • Lilly11
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-04 10:46:17 följande:
    Såklart han är oduglig ALLA älskar mig
    Jo, det är klart =)

Du förtjänar mer än honom.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 11:18:51 följande:
    Hehehe, jo jag vet hur det är, känns fan lättare att fixa en dejt i busskön. Fick mitt första svar igår från någon som verkade riktigt grym, tyvärr var svaret föga roligt: "du får leta vidare" Tungan ute
    Jag hade ju tänkt fixa en dejt med någorlunda ärlig uppgifter om mig själv, men blir väl att man ansluter till ljugarbänken om något år Rynkar på näsan
    Apropå busskön.....kan vi inte starta en lista på andra ställen man kan träffa någon på???

Jobba för att avskaffa den här tråden typ? *men hur dum får hon va, nu när vi har så trevligt*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!