• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    Tycker om att bli? Eh, ok, jag tingar dig!
  • Nicke

Jag önskar att fler ville ge mig en chans att visa min insida. Det är ytlig köttmarknad på dejtingsidorna. :)

• Nicke

Jag älskar att bli kliad på ryggen. Så mycket så att det nästan är sjukt.

Däremot så tycker jag att det är sjukt tråkigt att klia någon annan.

• Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:45:05 följande:
    Jag gillar inte att bli kliad själv, men det känns så skönt i naglarna typ när man gör det på andra Glad haha som värst i ett par timmar. Tur man inte har vassa naglar Skäms hade ju kunnat se fint ut Tungan ute

Störd grej att man gillar att klia andra, men jag är helt normalstörd, det finns garanterat bevis på det där ute! Eller? *letar* 
    okok, deal! Du kliar.
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:53:16 följande:
    Nu gav du mig ett uppslag om vad jag ska fråga en tilltänkt partner om! Tack! (älskar att ge massage och klia och röra vid och skämma bort, men aldrig mer en icke-ömsesidig relation i det..)
    Det finns annat man kan hitta på som tur är.
  • Nicke
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:56:06 följande:
    ja, fast alla gillar olika saker, och jag vet vad jag INTE vill leva utan.. (det mesta annat kan jag fixa själv)
    Jaaa, verkligen. Nu säger jag inte att jag aldrig masserar eller kliar min partner. Det är dock inget jag gillar även om jag uppskattar beröring, ömsesidig beröring förstås.
  • Nicke
    Smecker skrev 2011-11-17 17:06:01 följande:
    Inte ens fotmassage? Fyy.. det som är det bästa som finns, att ha makten över hennes avslappning i mina händer
    Jag ger avslappning på annat sätt. Jag lovar.
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:15:26 följande:
    Jaha är det nu vi ska köra handuppräckning om att du får förklara exakt hur du menar
    Jag beskriver inte, jag visar. Oskyldig
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 17:14:22 följande:
    Oke jag tjuter av skratt och sparkas och tårarna sprutar om någon försöker röra mina fötter, no way in hell

Bara tanken på det fick mig nästan att lägga mig på golvet i fosterställning ju och det ser nog INTE bra ut om jag gör på jobbet va?   
    Jag är inte kittlig.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:18:34 följande:
    Vi kanske ska skriva historia och lägga ut röntgenbilder som profilbild. Då kan vi verkligen tala om att visa insidan först.
    Jag tror inte att det ger en så rättvis bild tyvärr
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!