• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-16 00:48:13 följande:
    Det är mycket som du inte vet.

Sov gott.
    Då ser jag fram emot ett detaljerat mail med information när jag loggar in imorgon igen! Var inte blyg, berätta allt!

Natti!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 00:54:29 följande:
    Det kan vi ta när vi ska baka.
    Nej min unge herr. Ett mail sa jag Och du sa ju att det var lika bra att göra som tjejer säger. Så, ett mail med all info ikäll. Tänk jo verri mutsch!

• Madida
    NatalieH skrev 2012-02-16 08:21:48 följande:
    Haha Nicke, jag har förslag på eran fjärde dejt, måla och tapetsera hemma hos dej
    Haha, ja det hade han tjänat en hel del på. Men vad hade jag fått ut av det? Mer än att visa hur skicklig jag är?!
  • Madida
    takida skrev 2012-02-16 15:30:45 följande:
    Ikväll ska jag träffa min dejtGlad ska bli så himla mysigt!
    En vän frågade mig igår om vi är tillsammans, hmm var sak har sin tid. Just nu dejtar jag honom o trivs bra med det:)
    Å så mysigt!
    Bra inställning! Jag är tyvärr en "stämpelsättare". Vill gärna veta "vad vi är". Nästa gång ska jag vara lika cool och relaxed som du
  • Madida

Till ala er som var engagerade och oroade sig mycket över vilken mobil jag skulle välja Det blev en Samsung Galaxy S2 LTE

• Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 17:11:11 följande:
    WOHO! Utmärkt val!
    Klart! Jag gör bara bra val Eller inte...

Hur går det med mailet?
  • Madida

Snacka lite med en kille på en dejtingsida idag. Han hade valt att inte fylla i civilstatus så jag fråga honom om det var så att han hade flickvän eller så. Han svar blev

"Nej har en ödla till blivande exfru. Jävlig skiljsmässa"

Det är nog det mest avtändande svar man kan få! Och jag gjorde det ganska klart för honom. Då svarade han att han ska minnas mitt svar nästa gång han minns hur hon slog barnen.

WHAT?!

• Madida
    Legacy skrev 2012-02-16 18:14:20 följande:
    uppenbart är iaf att jag har större lycka på FL än på andra siter med att träffa någon borde kanske ha det i TS som förslag på dejtingsite Oskyldig
    Och jag har inte lycka någonstans
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 19:39:21 följande:
    Jo, vafan, vi ska ju baka?
    Jaaaa, vilken lycka
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-16 19:59:24 följande:
    Grrr fy vad grinig jag är just nu. Mumin kan fara och flyga. Iom att jag "bara" vill vara vänner så har han kommit på den brilianta iden att testa med sitt ex igen. Tydligtvis något man berättar för sina vänner också. Fy vad jag ställt till det för mig. Tanken var ju att ta det lungt vara vänner för att inte bli sårad men inser nog nu att jag hamnade där iaf:(. Well, bara att gå vidare för nu är det nerlagt på riktigt! Hans ex ser ut som fan föresten (inte för att det spelar någon roll, suck) *surar missunsamt*. I grund och botten har jag bara mig själv att skylla! Nästa gång ska jag inte ställa till det så här!

Så! Nu har jag vräkt ur mig och nu ska jag läsa tillbaka lite
    Usch vad trist! Förstår att det gör ont.

Och klart att du hon är ful! Tjejen mitt ex valde att vara otrogen med är också ful. Jätteful
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!