• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-12 21:45:20 följande:
    Du kan väl med göra en så får vi rösta för vilken som är godast haha
    Haha! Ja det ska jag minsann göra så ska ni få se!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-12 22:00:57 följande:
    Så, nu är jag hemma igen

Dejten varade i två och en halv timme. Vi åt och pratade, jättetrevligt. Hon var snygg, vackra ögon och härlig i sättet. Men jag var nog inget för henne. Vi kramade om varandra när vi skildes åt. Inget om att vi skulle höras av eller något annat.

Men men, nu har jag provat på att dejta en som jag är intresserad av i alla fall.

Jag är singel, och jävligt stolt över det  Skrattande 
    Härligt!

Och vem vet, hon kanske tänker samma sak. Att du var väldigt fin men att hon inte var nåt för dig.
  • Madida

Vad får jag när jag vinner då?

• Madida
    takida skrev 2012-02-12 22:30:33 följande:
    Din kaxiga jävelFlört du har inte en chans:)
    Lilla lilla gumman, vi får väl se
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-12 22:31:50 följande:
    En massa jobb, för sen vill alla ha med sig en när de åker hem  Skrattande
    Man kan inte skydda folk från att ramla i vattnet, men man kan lära dom simma

Jag lär ut hur man gör världens godaste kladdkaka. Temat för kvällen verkar vara kunskap för min del
  • Madida
    Diabetikern Jojo skrev 2012-02-12 22:33:03 följande:
    Jag lyckades träffa min sambo på Match.com på första försöket! Tur!? Antagligen!

Min sambo hade varit medlem i lite mer än ett år tror jag och träffat flera tjejer där! Han hade tänkt gå ur men hann träffa mig innan! Det är klart att det är jobbigt att gå på nitar hela tiden! Vi hade väldigt roliga mail till varandra som följdes av lika roliga sms och slutligen roliga dejter och en fantastisk kontakt!

Så det går! Vi är levande exempel på det!   
  • Madida

Var sjutton hittar jag tråden till festen? Jag är medlem men mer än så har jag inte fattat

• Madida

Nu till en fråga som en alls rör dejting (eller kanske lite..komemr ju besöka dejtingsidor från mobilen)
    Jag funderar på om det kanske är dags att ta klivet ut och prova på att köpa en såndära telefon som är stor och platt och där man kan trycka på skärmen Och surfa. Men där finns ju såååååååå många olika.

Finns det nån ni hade rekommenderat?

• Madida
    s07 skrev 2012-02-13 21:18:26 följande:
    Madida- samsungs värsting verkar spöa iphone duktigt.
    Niklas2k skrev 2012-02-13 21:22:06 följande:
    Jag har en Samsung Galaxy S2. Den är KANON. Det är Android. Apple gör dock bra skit så iPhone 4S verkar ok. Jag är dock ett väldigt Androidfan själv.
    Jag förstår mig verkligen inte på dessa telefoner alls! Önskar att det bara fanns en enda så att jag slapp vara rädd för att köpa fel

Jag vet inte ens vad android betyder Skäms
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!