• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-02-16 20:30:33 följande:
    Madida: Hahaha fast den här tjejen är ful på riktigt. Hon lär ha en insida av guld för att kompencera och min insida är uppenbarligen riktigt hemsk iom att jag komenterar hennes utseende. Det är ju faktigst honom jag är sur på... Faktum är att jag inte brukar falla för jättesnygga killar så utseendet spelar inte så stor roll...
    Haha
    Tjejen jag pratar om är inte jätteful. Men hon är inte attraktiv. Sminkar sig som en polsk hora, utstående öron och ögon som sitter för tätt. 
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Niklas2k skrev 2012-02-16 20:05:16 följande:
    Jag anar en viss sarkasm?
    Absolut inte! Jag är VÄLDIGT lyckligt lottad!

Solig
  • Madida
    Cosan skrev 2012-02-16 20:51:39 följande:
    Hej på er,
    Verkar tyvärr som man efter några veckors dejtande får krypa tillbaka hit.
    Allt gick på i fin takt, så plötsligt igår avslöjar dejten att den inte gillar att kyssas????????????????? Men tjena mittbena, vi har hånglat och kyssts som satan???
    Nåja, jag tror inte att jag fixar att vara tillsammans med någon som inte gillar att kyssas även om mycket annat kändes riktigt bra Gråter
    WTF?!
    Vem gillar inte att kyssas?! Att kyssa, smeka, hångla, vara nära är ju det absolut bästa som finns. Jisses!
  • Madida
    Cosan skrev 2012-02-16 21:03:14 följande:
    Jo jag håller med dig, men tydligen finns det såna som inte gillar att hångla så värst. Problemet är att det kommer sitta i mitt huvud om det skulle bli någon mer kyss och då är allt lixom förstört. 
    Du är säker på att hon inte ljuger och bara hittar på en anledning?!

Men jag förstår dig, allt är ju förstört iom den infon.
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-16 22:46:34 följande:
     Fan vad jag saknar kyssar nu
  • Madida

Jag hade ingen större kris när jag fyllde 30 år. Däremot i år när jag fyller 31. 31 känns så förbannat vuxet! Sen tror jag att det påverkar att jag inte har några barn heller. Jag vill ju ha barn men snart är jag fan för gammal Obestämd

• Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-16 23:31:57 följande:
    Men Kasperina är ju 41 och har en 3-åring
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-16 23:37:09 följande:
    Madida: Du har över 10år på dig att skaffa knoddar ta det lungt du hinner
    Fast det vet man ju inte. Och i denna takt lär det dröja 10 år innan jag ens hittar någon jag vill ha barn med. Och som vill ha barn med mig Tungan ute
  • Madida
    Kasperina skrev 2012-02-16 23:47:48 följande:

40 är det nya 30 Att bli mamma för första gången vid 37 års ålder var inte mitt förstahandsval om man säger så, men jag har lärt känna väldigt väldigt många 30+ mammor de senaste åren och det jobbiga kan vara att få till barnen, sen finns mest fördelar med att vara lite äldre
    Sen finns ju numer valet att skaffa barn först och pappa senare En kompis till mig gjorde DI i Danmark och träffade en kille precis när hon plussat. Han klev rakt in i papparollen när lilltjejen föddes. 
    Kort sagt: Ingen panik!

Tack för ditt svar och din pepping!
    Nej förstahandsvalet hade knappast varit att åka till Danmark och ordna det men visst, känner också en tjej som gjort det

Nej, jag vill bara bli tokkär och skapa ett barn tillsammans med honom
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:04:24 följande:
    Vad har du för historik? Många dejter men det har ofta varit fel kille? Förhållanden tar slut efter några år?
    Hr ett 7-årigt förhållande bakom mig, sluta med att han var otrogen. Läkte ett tag och sen träffa jag nästa och var tillsammans med honom i 1 år, sluta med att han var otrogen (och allmänt labil). Sedan honom har det varit några dejter och några kortare (veckor/månad) "relationer" i ca 2 år nu.
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-17 00:19:21 följande:
    Vad tungt att läsa Rynkar på näsan  Du är ju himla snygg, blir det många förfrågningar på dejtingsajterna?
    Ja, jag har haft lite otur och klart det har påverkat mig men det är inget jag går och tänker på

Oj, tack! Så snällt sagt.

Njae, får nog inte många fler förfrågningar än andra tjejer. Däremot är de flesta förfrågningarna väldigt sexrelaterade. Oavsett hur min presentation ser ut. Börjar tröttna rejält.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!