Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bläää... killen jag mejlade har läst men inte svarat. Jag har istället fått mejl från min stalker som tittat in för 95:e gången. Går ju bra det här.

Vet fan inte om jag borde svara eller låta bli   

• Cocacola
    Chromakey skrev 2012-06-29 19:13:59 följande:
    Haha min systerson är nog den roligaste pricken jag stött på, har aldrig varit med om någon mer lätt road och glad unge.
    det smittar av sig också när han ska "unga" och gapskrattar bara man låter lite samtidigt som man skjuter på gungan.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-06-29 19:03:54 följande:
    Haha, okej - klart det inte är det viktigaste. Men jag går helt enkelt igång på långa män
    Absoluta mininum är 180cm. Men runt 190-195 är optimalt. Mitt ex är 202  

Hur lång är du? Men du kan ta de långa haha Jag är lite för kort tror jag
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-06-29 19:15:51 följande:

Då får du inte träffa min pojkvän

Hahaha xD
  • Cocacola

Fick just ett fyllemejl på hp, nån som var i stan. 38 bast och sökte en glad trevlig och smal tjej stod det i hans presentation. Ingen info om honom... så ett litet fyllemejl på det, fiiint...

Borde kanske bege mig till stan ändå, redan less på hp igen och ikväll lär det vara en massa folk på stan iaf men jag har ingen lust. Tror jag. 

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-29 19:44:55 följande:
    Testar HP (ja jag veeeeet) fast utan bilder går över förväntan faktigst *glad* Tänkte att jag kan ju blocka alla drygon

Klok tanke att blocka, men jag är lite nojjig där eftersom han redan känt igen mig på stan Obestämd 

Kanske ska göra som Smecker och blocka alla som är ointressanta men det känns lixom lite overkill...   
  • Cocacola
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-06-29 20:13:52 följande:
    Oj här råkade jag bestämma en spontan fikadejt till imorgon med en kille jag knappt pratat med men som ser trevlig ut och har bra presentation. Haha, vad har jag att förlora?
    Då fick du ju som du ville - dejt i helgen

Ha så skoj!

• Cocacola
    Cosan skrev 2012-06-30 00:44:21 följande:
    Det var attans vad det ska vara svårt att hitta någon man passar med. Jag blir knäpp på detta dejtande. 

Mmmm...
  • Cocacola
    Cosan skrev 2012-06-30 01:16:18 följande:
    Okej, nu går det så sjukt kasst med dejtingen, så jag överväger att tillfälligt överge mina principer om att vara rak och uppriktig, det har ju fan inte funkat något vidare än inom nätdejtingen än.

Så hur hur moraliskt förkastligt är det att köra överdriven raggning bara för att få hångla? Bara hångel.  

Haha, vill du hångla räcker det väl med att vara full på krogen och inte backa när någon limmar? Antar jag iaf...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!