-
Haha, nej det är klart... men skippa skumma komplimanger om läppar iaf, tror jag då...Cosan skrev 2012-06-30 01:35:29 följande:Det funkar inte så om man är kille -
Fick idagfrågan om vad jag lyssnar på för musik, vilket är en salig blandning så han fick väl en länk med vad jag lyssnade på just då.... Blev över 100 länkar innan dagen vart slut och nu har jag slängt ihop dem till en spellista...
Nästa stackare som frågar får en länk haha
-
Alltså - inte för att jag bråkar gå runt och hångla med folk (funderar dock på saken) men man märker ju lite vilka som är seriösa och inte? Iaf de klart osriösa som absolut går att hångla med utan att riskera att såra. Vill jag bara hångla får det väl bli men någon sån, är jag intresserad av någon på riktigt skulle jag nog svära över att vara på krogen - för det är fan inte rätt ställe att hitta någon. Men visst finns det folk som går dit för att hitta någon på riktigt, är ju inte så lätt satt träffa nytt folk annars trots allt - därför nätdejtiongen känns smidig lixom...
-
Haha - ja, men va fan, han ville ju veta och tyckte att jag hade grym musiksmak men är något schizofren med blandningen så va fan... haha... som man frågar får man svar.Chromakey skrev 2012-06-30 01:53:13 följande:Nästa gång kan du svara att du bara lyssnar på P2 så frågar han nog inte mer :)
-
bastardized skrev 2012-06-30 01:45:44 följande:Precis reggat mig på Match.com och sitter och filar på presentation,äntligen händer det något!
Mhm, hur kommer det sig att du valde match? Jag lär nog flytta mig från hp, rymmer från mina stalkers... känns inte kul att gå in där längre.
Du som kikade in på min sida häromdagen förresten? -
Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 02:00:11 följande:Cocacola: Det lär inte vara värre blandning än mig
Lyssnar på dansband och skejtpunk hahaha 
Bedöm själv om du orkar
">
Det kommer lite olika stilar i omgångar :P Men mycket hör till samma tror jag. -
Cosan skrev 2012-06-30 02:02:37 följande:inte undra på att man inte fått pussas på ett antal månader nu
-
Chromakey skrev 2012-06-30 02:12:30 följande:Är det inte olagligt att bo i Dalarna och inte enbart lyssna på Orsa spelmän?
Haha, du hittar Kalle Moraeus i den där listan med xD Så jag passerar nog nålsögat haha... :P -
Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 02:14:21 följande:Cocacola: klickade på länken men förstår inte... Är det din spellista?
Ska då vara! xD -
Vanilla ice queen skrev 2012-06-30 02:14:21 följande:Cocacola: klickade på länken men förstår inte... Är det din spellista?
nähäpp, kom bara en låt... hmm