Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ha en trevlig kväll allihop!

Jag drar till mamma och käkar pizza å ser på film. Inte alls bra för figuren men får väl jobba bort pizzan med när förkylningen nån gång är väck, dessutom mår jag fortfarande inte alls bra. Känner för att se "falling down" men vet inte om jag lyckas få mamma att göra det. Behöver få tillbaka min energi för det här går inte alls.     

• Cocacola

Det blev ingen film igår, somnade på soffan hos mama och sov i 12 timmar... somnade igår eftermiddag och sov typ 3 timmar och då hade jag ändå gått upp rätt sent. Men allt sovande har kanske gjort nytta för nu börjar jag känna mig laddad för första gången på någon månad. Något rädd också för jag misstänker att när jag väl kommer igång blir det ett tempo som egentligen är på tok för högt men nödvändigt om jag ska få till allt. Det slutar antingen med att jag får allt gjort eller krasch in i väggen. Fina odds det där...

• Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-07-01 11:31:16 följande:
    Lagom sliten efter en veckas festival men nu ska jag köra hemåt. Det är delat. Skönt att komma hem men jäkligt tråkigt att det är över för i år.

Du klarade dig undan blixtnedslaget hoppas jag...
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-01 18:42:27 följande:
    Jag blev uppenbarligen för berusad och har skrivit en massa saker jag egentligen inte hade för avsikt att skriva publikt eller överhuvudtaget.
    Så vänligen ha överseende med det. Idag är det ryggläge och friskluft som gäller, så fruktansvärt trött/bakfull.

I told you... Oskyldig

Annars är du inte den enda som spårat ur, om det nu känns bättre för det... 
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-07-01 16:47:02 följande:
    Jag lyssnar inte på den musiken som spelades på P&L.. i vanlig ordning.

Cocacola, jag blev inte träffad men jag höll på att dö av den sjukt kraftiga smällen när blixten slog ner. Det var sjukt. 

Mmm, det måste ha varit otäckt.
  • Cocacola

Haha...

Somliga låter sig inte nedslås av att inte få svar på mejl tydligen. Kille som skickade vad jag fortfarande utgår ifrån var ett fylle mejl i förrgår hade skickat en flirt men fråga om dejt igår, hehe... xD  

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-01 20:31:58 följande:
    Alkohol och sociala medier är inte en bra kombo haha. Fråga mig! Är så himla glad ibland över att jag inte har en iphoneFlört 

Men svarade du honom eller?  

Nej, men jag kanske borde? Skrattande Han är dissad pga ålder, eller är jag kinkig tro? xD Men va fan 38?
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-07-01 20:40:50 följande:
    Åh raggarbil, häftigt! Åkte det för första gången för några veckor sedan. En impalaSkrattande Helt såld blev jag. Kände mig som Olivia Newton John ur Grease. 

Hahaha.... Då tycker att att fröken Lemonina ska kika åt det här hållet när hon letar efter drömmannen... Härikring finns massor med raggarbil men jag skippar dem...
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-07-01 20:53:17 följande:
    Dags för en stund vid dumburken. Ska se några springa runt och jaga en boll .

Är det kul?
  • Cocacola
    Chromakey skrev 2012-07-01 20:59:36 följande:
    Jag tar tillbaka detta, Den enda tjej som jag skickade ett någorlunda syrligt mail till har svarat- Hon skrev att om man inte förstod ironi så skulle man hålla sig borta, Så jag var tvungen att skicka ett väldigt ironiskt mail för att se vad hon skulle svara.

Att skicka syrliga mejl låter som en udda taktik xD
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!