-
NatalieH skrev 2012-02-19 17:59:44 följande:Tror jag måste bege mej här ifrån med mina stavfel och särskrivningar
Ta det lugnt nu tjejer. Det är många kvinnor som blir lite nervösa och pirriga när jag är i närhetenHeidi1 skrev 2012-02-19 18:01:51 följande:Du det får du inte, jag stavar fel och så med
-
Det där med K9, det är inte bara doggy style han är ute efter

-
Eller så tackar du ja och rapporterar till ossNight sky skrev 2012-02-19 19:36:39 följande:Kan vara så.. vi är inte så säkra eftersom vi inte frågan källan! :)
There's only one way to find out...
-
Vad lustigt att det är två kvinnor som har fått exakt samma mejl. Vad är oddsen liksom...Night sky skrev 2012-02-19 19:41:08 följande:haha... ja eller hur?
Fast NatalieH kanske är mer sugen att testa 23-åringen än mig.. hon hade också fått förfrågan!
-
ulfsas skrev 2012-02-19 21:32:30 följande:Har en annan fundering om/när man träffar en ny tjej så vad har ni för funderingar ang hur långt bort den nya dejten bor.
I min verklighet så kan jag inte resa så långt så att ens inleda en ny relation som ligger timmar bort i resväg nästan redan går bort i planeringsstadiet.
Eller tänker jag fel?
Lätt att skriva fel med ddessa smartphones med autospell.
Det är ju lite vanskligt. För träffas man bara en eller två gånger i månaden så är det svårt att få en verklig bild av hur det skulle vara att faktiskt bo ihop. Sen måste en av parterna vilja flytta, alternativt båda två. Inte lätt det där... -
Legacy skrev 2012-02-19 21:47:13 följande:
Det beror på hur knäpp man är
jag har dock en klar och tydlig 6 timmarsgräns
längre orkar jag inte köra utan paus....
Inte ens med din nya bil?
-
Vad tusan, är du gravid eller?Legacy skrev 2012-02-19 23:59:03 följande:
jsg mår om som en princssa!!!!! -
Madida skrev 2012-02-20 01:15:15 följande:På tal om något helt annat:
Minns ni namnet på alla ni haft sex med? Hade en diskussion med min kompis om detta och är nyfiken på era svar
Får se nu... M, M, R, M, A, L, C... ja herregud, det var inte många det. Sju stycken
Tjejer som börjar på M var populära ser jag

-
Fan vad jag har känt mig låg i natt, riktigt nere. Mår inte alls bra faktiskt. Dags att dra sig in i grottan och gå i ide ett tag...
-
Typiskt, precis när jag har lovat mig själv att skita i att skriva till någon på hp och bara invänta att någon hör av sig, så snubblar jag över en som verkar helt underbar. Vad gör jag då? Jo skriver till henne... Så var det med det löftet. Fan, det går inte ens att lita på mig själv nu för tiden...