Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 07:49:44 följande:
     och nu tror han att jag varken kan eller vill ta hand om en familj!!! Bara för att jag inte har barn och att jag igår var iväg och träffade några kompisar och hade trevligt.
    Det här låter som bullshit tycker jag. Är det inte så att det är nåt annat som ligger bakom denna idiotiska slutsats?

Det låter som han kommer bli fotbojan i ditt liv 
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 09:06:09 följande:
    ...bara så att jag vet vilket kaos jag kommer att utsätta mig för om jag väljer honom. Att jag ska vara förberedd....
    Det här går inte att tacka nej till, vilket erbjudande...

• Glädje58
    Xarn skrev 2011-09-15 09:48:28 följande:
    Jag skulle nog inte klara av att nätdejta. är för feg. ser mig själv som ickesnygg, så vågar jag inte ta kontakt, och eftersom jag är kille, och det verkar som att det är killen som ska skriva först. så går det inte.

hade ett konto på hp innan. och hade gott om besökare, men inte en enda skrev till mig, så jag tog bort det.
    kände rätt meningslöst.

verkar också om man är kort, så rensas man bort rätt så snabbt.
    Gör du nåt åt saken nu?
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 10:08:18 följande:
    Men visst kan jag förstå hans oro... men man kan ju aldrig veta hur en relation kommer att bli, varken med eller utan barn.
    Precis, så varför inte prova och se hur det går. Varför måste så många alltid känna att de behöver veta allt om framtiden.
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 10:33:15 följande:
    Har aldrig haft såna här heta diskussioner med nån jag bara känt/dejtat i lite över en vecka!
    Se det positivt. Jag har rätt så heta diskussioner med min vän då och då. Initialt så tror jag att nu tar vår fina vänskap slut, men eftersom vi båda har den intentionen att förbli vänner så löser vi varje konflikt med samtal. Och det känns så himla bra efteråt. Relationen blir bara starkare och starkare för varje gång.

Hur känns det för er, efter era diskussioner? 
  • Glädje58
    Bellis797 skrev 2011-09-16 06:52:00 följande:
     Fick tillbaka att jag kunde komma över o ha sex.. hmm vartifrån kom det, vi har ej pratat sånt o det gör jag heller inte med folk jag ej känner.. Jag bad han flyga lite fint..
    Han tänker nog "Går det så går det". Om en på tjugo nappar, så är det en juste utdelning.
  • Glädje58
    Anonym (HP) skrev 2011-09-16 09:36:10 följande:
     Det enda jag tänker lite på är väl att han egentligen inte är min typ av kille om man säger så men det känns bra så det är bara att köra på och se vad som händer.
    Jag har läst att vi inte så sällan har fel uppfattning om vad som är rätt partner. Den som vi trånar efter visar sig vara helt fel och den vi bara låter passerar kan visa sig vara den rätte. Jag tycker att du gör helt rätt i att låta tiden visa om det är bra eller inte.
  • Glädje58
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-16 11:00:57 följande:
     Jag har på gott och ont blivit en sån som ger killar en chans och sen inte fler, han fick en chans och sumpade den. 
    Hur mycket chans ger du dem då? Är det tillräckligt så de hinner få visa vad de vill. Eller borde de få lite mer tid på sig?
  • Glädje58
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-16 18:29:55 följande:
     Tystnaden säger väl kanske mest av allt egentligen

Så tror jag också, tyvärr...
  • Glädje58
    Anonym (Singeln) skrev 2011-09-16 22:34:21 följande:
    Konstigt nog känns det rätt "skönt" att få det bekräftat av någon annan också. Jaja, inte mycket att göra åt!

Samtidigt så är det bara våra tankar. Vi vet inte riktigt vad han tycker
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!