Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:02:22 följande:
    ...Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till,....
    Förlåt... Vad menar du?
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:21:41 följande:
    På jobet alltså INTE ta hem hoonom ever ever again! :o
    Tack gode gud  :)

• Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 13:51:09 följande:

Funderar på att skriva en beskrivning på sajterna i typ denna stil.

"Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"

Tror ni den kommer att funka? Kommer mina maillådor svämma över av brev från drömprinsar?

Nej, det här är inte bra...

Dels så lockar du till dig oseriösa (fast de lär väl dyka upp ändå) som tror att de ska kunna ge dig skön sex som du troligtvis inte har haft på länge i ditt tråkiga liv. Det faktiskt så att de gör dig en tjänst genom att erbjuda dig sex.

Och dels så kan seriösa kanske uppleva att du troligtvis inte har bearbetat din separationsprocess ännu. Att du vill gifta dig och skaffa barn bums är ingen tillgång i ditt sökande.

Jag är på ett väldigt gott humör i dag, så därför blir mitt svar blir ovanligt positivt .

kram 
  • Glädje58
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-01 16:24:26 följande:
    Men du måste väl förstått att hon skojade?! Eller är det jag som inte fattar att du också skojar?
    Vad är det du inseminerar? Att jag skulle skoja... Hmm...

Men hela inlägget förutom hennes förslag på profiltext var ju seriös, så jag var tvungen att utgå från att det också var det. 
  • Glädje58

Ts behöver hjälp, kolla här under ...

Lilly11 skrev 2011-11-01 13:51:09 följande:

Som ni förstår är jag rena katastrofen och behöver massor av råd och hjälp.

Och vi ska hjälpa henne. Jag hämtar nål och tråd, så plockar du fram den gamla slitna klänningen. Vi ska sy, vi ska kämpa och hjälpa henne så hon kommer iväg till balen...
  • Glädje58

Skönt att höra att du fick skratta lite grann.  Solig

Apropå Askungen, det kanske är något du ska ta upp i din presentation. Askungen söker sin prins... 

• Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 17:38:39 följande:
    Nej fy f...... skulle jag få oseriösa sexerbjudanden så är det risk att de skulle få sig en utskällning så de blev impotenta för gott

Och seriösa.....det vill jag inte ha heller för det skulle sluta illa.

Det räcker så bra med en drömprins Bibbedi boo
    Men ett seriöst sexerbjudande? Skulle det vara något...  Flört
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 17:40:57 följande:
    "Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"

Jag har faktiskt lust att lägga ut denna text som ett socialt experiment.....vill ni ha rapporter? Ska vi fila på texten lite ytterligare?
    Ja, gör det... kul att få höra reaktionerna

När jag efter en tid på HP inte hade fått nåt napp, så beslöt jag mig för att skapa en ny profil. Ett riktigt rövarsle till karl. Tror du inte att jag fick mejl då? Visserligen inte så att någon var intresserad, men de var nyfikna på personen. Jag blir så himla trött...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 18:00:56 följande:
    Hmm.....inte ikväll...men den tiden kommer kanske också.... jag är dock lite gammalmodig av mig.
    Nu får du inte tro att jag menade att det var jag som skulle ge dig ett seriöst erbjudande. Jag bara bollade lite med det du skrev.
  • Glädje58
    Ridmi skrev 2011-11-01 18:11:04 följande:
    hur överlever man nätdejting djungeln? Jo man unviker den.

Själv är jag singel sitter under korkeken luktar på blommor och hoppas bli stungen av ett bi 
    Men hur går det sen när man blir stucken av ett bi. Jo, man blir lurad att delta i en relations-fäktning som kommer sluta i ett fiasko. Sen blir man förpassad tillbaka till eken igen...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!