Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-02 00:44:29 följande:
Så, nu var allt avslutat! Vi pratade rätt länge och för varje sak han sa så tyckte jag bara bättre om honom. Han verkar vara så förbannat bra. Och han sa att han tyckte att jag var fantastisk.
Men att träffa mig rev upp en massa som han inte verkat bearbeta sedan sin separation. Inte saker ang hans ex utan hans barn. Att han är så otroligt plågad över att bara få träffa dom varannan vecka. Han känner sig misslyckad och massa sånt.
Jag tycker det känns skit! Han gillar mig, jag gillar honom. Men han mår för dåligt i sitt liv i övrigt för att fortsätta nåt med mig.
SVORDOM!
Hm, tycker faktiskt det låter lite konstigt. Se till att få lite distans till den här killen och tänk till. I min värld lägger man inte över massa av sitt förflutna på en en ny partner och speciellt inte efter EN dejt, varför ska du höra på varför han känner sig misslyckad mm. Att sen bre på med ord som att du är fantastisk hade jag uppfattat som manipulativt. Låter inte sunt i mina öron.
PS: Ta detta på rätt sätt nu, säger bara i all väl mening att du kanske ska tänka till lite, jag har absolut inte hela bilden heller DS.