Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-29 23:04:56 följande:
    So very much not my cup of tea..
    näe tack - Hard core sprit och hångel - kanske en liten pratstund på nån minut - typ:
    ÖH! Skajakyssareällä?

jag ba'
    ÖH! JAAAAAAAAA!

och det får gärna vara i tvättstugan för min del...
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-11-29 23:22:59 följande:
    Snack är så överskattat.. du snackade hela dejten, fick du dig något för det? Nä? Se!

Över vikbordet? Eller sittandes på centrifugen?
    haha, om du låter mig vara i dina kläder så tar jag gärna vikbordet...centrifugen? näe...vill inte bli åksjuk
  • kristinah

sitter du på centrifugen?

Näe, men jag antar att du inte går igång på mig i dina kläder...eller jag i dina eller nåt...

näe nu blir det DAG och sen ska jag sova.
    jobba på du booYah så du kan komma hit nångång!

• kristinah

färsking - ignorera - om han inte ger sig och blir otrevblig och stör dig - hota med en polisanmälan om han inte ger sig

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-30 17:23:52 följande:
    FYI kan jag meddela att jag äntligen fått in i redneck-muppens reptilhjärna att en svensexa på en strippklubb är en fruktansvärt dålig idé. Så nu slipper jag dra efter halva kompisens svensexa. Stor klapp på egen axel.
    du är en sann vardagshjälte - i superhjälteformat Hjärta
  • kristinah

Färsking!
    jag är på booYah´s linje (big surprise..)

ingen uppmärksamhet - även om du är tydlig med att du inte vill att han hör av sig så ser en sån person inte det du skriver utan bara ATT du hör av dig.

igorera ignorera

fortsätter det
    eller om han  mailar dig på jobbet så skicka ett kort svar:

"Jag vill att du slutar höra av dig. Om du hör av dig igen så kommer jag att göra en polisanmälan."
    Och polisen, Jo, de tar emot din anmälan.
    De kanske inte åker hem till honom och knackar på men nog görs det en notering allt.
    Den noteringen är bra att ha om han GUDFÖRBJUDE! skulel fortsätta elelr bli aggressiv.

Tydlig och kortfattad.

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-30 17:56:45 följande:
    Inte alls. Jag tycker bara att strippklubbar är på topp 10 över det tråkigaste som finns, så går de dit efter de andra aktiviteterna så går jag hem.
    grusa inte mina tankar om dig här nu va....jo, du är en hjälte i miniformat då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!