Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ok grabbs! vad säger ni?

Jag ska träffa en gammal kärlek och flirt som varit av och på de senaste 15 åren.
    Men jag är tyngre än jag någonsin varit - känenr mig trött och fet och oattraktiv.
    Funderade påa tt förbereda honom på att jag inte är den där smärta smala lite yngre människan som jag var för 15 år sen.

Eller är det bara dumt? Ska jag bara köra på och försöka skita i det och tänka att han förmodligen förstår att jag inte är 24 och att han kanske inte alls bryr sig och att berätta skulle förstöra mer än göra nytta?

• kristinah
    Niklas2k skrev 2011-11-26 20:11:52 följande:
    Närå, inga mord här inte.
    MÄH!
    Trodde du verkligen att det räckte med det?
    Näe nu vill vi veta...kommer ni ses igen ?
    Är ni kompisar, eventuella partners eller fortfarande i sängen?

Kom inte och tro att ni kan vara första tråd-dejten utan att ge lite mer info...
  • kristinah

ni verkar ju bo i gbg allihop - jag vill gärna dejta  nån i tråden men då får det bli närmre...

annars hade jag bjudit ut dig för länge sen

• kristinah

känner mig grymt dissad av alla i tråden - kom igen för fan - NI får iaf inte dissa - ni är ju mina vänner i dejtingdjungeln jue!!!!!!

• kristinah

asch - jag är dålig på att skriva ut smajlisar -

jag är inte lädesen - mer uttråkad som never mind sa...blÄ!!!!!!!!

har setat inne senaste veckan emd en vattkoppsunge - så man får ju inte ens gå ut och handla ie n vanlig affär eller ta kollektivtrafiken nånstans bortom kvarteret...

Så JA - jag är uttråkad till MAX!!!!

• kristinah

Jag gillar tråddejtarna! någon som är på att få till nåt här i stockholm nu då? Det behöver ju inte vara ensamdejting - vi kan ju samla ihop en gruppdejt eller nåt

• kristinah

Varför skulle du vara portad? Alla är välkomna - men har man ett förhållande så MÅSTE man ta med minst en singelkompis på gruppdejten MINST!

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-27 18:46:02 följande:
    Bor du i Stockholm så är det dödsdömt från början, finns bara pantat folk där 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Men vad nu? Fram tills den där kommentaren var du min dröm-tråd-dejt...nu vetefasen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!