Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

och nu ska pancake få ett nytt profilfoto....så loggar väl samma gamla vanliga gäng förbi antar jag - i tron på att man är nån ny förmåga

• kristinah

Yo, jo jag har väl nån 'pågång' Mitt livs eviga kärlek som har en flickvän....känns rätt eländigt utgångsläge där....

• kristinah

Neverwinter mind... Men varför har du fortfarande kontakt med honom? På riktigt tror jag inte du kommer kunna gå vidare om han är där och är elak och nervärderande. Sätt stopp! Avgifta dig! Kram

• kristinah

booYah Jag är inte söt, extremt smart eller bor nära Gbg Jag är gärna kinky i sängen men har legat av mg de senaste 10 åren så där behöver jag hjälp... Och lesbisk är jag ju givetvis (det känns som en förutsättning för att det ska funka mellan dig&mig) Vad säger du? På?!?

• kristinah

giftgtodan:

Jag kände också att det var för mycket ord.
    Jag har insett att man inte behöver berätta så himla mycket i pres:en. Jag orkar oftast läsa max 7-8 rader  - så allt som kommer efter det blir som bara tungt... och vad är xkcd?

rensa  - less is more!

• kristinah

never mind - kram Hjärta

Det kommer kasnke inte gå helt smärtfritt...men det kommer att bli lättare.
    För mig tog det flera år att helt kunna släppa sorgen över att ha varit i ett destruktivt förhållande. Det var ju så himla bra när det vra bra, men helt galet dåligt när det var dåligt.
    Man är bra på att förtränga det där dåliga, så jag tvingade mig själv att skriva ner allt som hade hänt, och så läste jag det emellanåt och jämförde med vad jag vill ha i ett förhållande och kuinde iaf se att det inte var något bra det som varit, även om ajg ändå ibland kunde sörja och längta tillbaka.

Sen pratade jag massor med vänner, OCH så berättade jag t  o m för min mamma om hur manipulativ och våldsam han hade varit. Jag döljde ingenting. Jag såg väl helt enkelt till att INGEN i min närmsta omgivning skulle uppmuntra mig att gå tillbaka.

För de mest elaka och manipulativa och rent av aggressiva perosnerna - de är ofta också enormt charmiga och trevliga. Så inte många andra ser och hör ju det där elaka och det som bryter ner.

kram kram kram!

• kristinah

Tyst...det är så förbannat tyst Varför hör han aldrig av sig?!?! Känns sim att chansen till nåt positivt besked försvinner längre bort i fjärran ju lngre tid han tar på sig...

• kristinah

Vi har träffats en gång nu på senare år... ;) Det är komplicerat...men jag VET att han inte skulle tvekat en sekund om han bara varit singel. Han är typen som stannar i förhållanden, även de uselt dåliga, tills tjejen gör slut. Han kommer aldrig bryta upp Gör han det är det ett tecken på att han verkligen menar allvar... Cosan - har tänkt på dig också. Hur föll ditt beslut? Du stannade också va?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!