Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-26 13:48:43 följande:
    Oj vad tråkigt att du vill glömma ditt eget!
    Nåja, ska jag vara ärlig var själva bröllopet helt fantastiskt. Det var bara själva äktenskapet som var ett helvete! Rynkar på näsan
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-02-26 13:55:09 följande:
    Om båda två njuter av det och det känns bra efteråt, härligt...  Drömmer

Jag och mitt ex låg inte med varandra så mycket tyvärr. Men varje gång blev jag lika förvånad, varför gjorde vi inte detta oftare? Vet inte om jag har nåt svar på varför det blev så sällan...
    Precis så, om båda två njuter och det känns okej, varför inte liksom! Glad

Jag och exet låg inte med varandra så mycket heller... Tror nog att vi inte var kompatibla på den fronten alls, tyvärr...

För NU, efter separationen, kan jag ju inte få nog av sex... Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-02-26 14:03:08 följande:
    Vi var säkert inte kompatibla heller. Synd, för det är ju så himla härligt Glad
    Finns ju inget bättre än riktigt bra sex! Solig
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-02-26 14:06:18 följande:
    Skulle i så fall vara min spellista som jag tänker ta med mig på festen
    Hahaha, såna är inte fel heller!
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-02-26 14:17:17 följande:
    Förlåt men jag måste vara så där jobbig nu igen...
    Åhh jag blir bara mer o mer kär för varje dagHjärta han jag träffar är verkligen helt underbar. Jag tänker tom tanken att han ska få träffa sonen min, o så långt har jag aldrig kommit innan.
    Härligt att känna så, att det kommit en sån bit på väg! Lycka till i fortsättningen också!
  • FjärilVingad73

Jag har levt ett liv med så jävla många tabun att jag försöker att inte ha några längre (jo, jag har vissa gränser ändå förstås!)...

Så om jag träffar nån som jag känner att det är OK att ha sex med första gången vi ses, så har jag det om han också vill. Inte konstigare än så!

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-02-26 19:07:31 följande:
    Jag tycker det är en bra inställning, livet är för kort för en massa konstiga regler
    Ungefär vad jag tyckte... Så jag vände reglerna ryggen och lever mitt liv som jag vill, så länge det känns bra!
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-02-26 19:27:36 följande:
    Bara se till så att man inte skadar sig själv i slutändan... Hjärta
    Helt klart! Därför måste man känna efter var man har sina egna gränser och inte gå över dem.
  • FjärilVingad73

Jag träffade en idiot via MP... (slutade med olaga hot från hans sida, ärendet nu nedlagt i brist på bevis...)

Och en trevlig kille på HP.... (vi ses lite)

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-02-26 22:38:55 följande:
    Kul med fb, hittade min flickvän från åttitalet. Sitter och skriver till henne nu Glad
    Najs!

Jag har inga gamla pojkvänner att leta upp tyvärr, hehe...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!