Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad har jag missat? Några nya, något kul som hänt??? Om jag ska läsa ikapp är jag tillbaka i tråden på typ måndag

• Vanilla ice queen

Lemonina: Ah trist! Inga fler dejter på G alltså? Det är samma kille som jag varit intresserad av ett tag Vi träffas sporadiskt och Smsar lite och så. Får se vad som händer. Men upptäckte att jag nog ramlat kär i helgen då jag tackade nej till att gå hem med lååång, mörk, skitsnygg polis för att jag ändå bara tänkte på den andre

Takida: Hårda ord? Misstänker att Smecker varit inblandad Någon mer?

• Vanilla ice queen

Lemonina: Bra och bra, vet ju inte om det är besvarat öht. Vill inte fråga heller. Inte för jag inte vågar utan för att det är mer spännande om man ser vad som händer

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-17 23:54:03 följande:
    Om man pluggar till systemvetare vilka är intressanta arbetsplatser då? Någon med koll?

Oj, ingen aning. Ville bara svara ändå
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Hahaha en kille jag känner sa att jag lider av svår manlig nördighet och därför skulle ha svårt att hitta killar och OM någon skulle bli kär i mig så är han troligtvis bög. Typ som att det skulle bo en nördkille i mig. Undra om det kan vara därför killar tappar intresset efter kort tid... De vill liksom alltså helst att man ska släpa med dem på skoshopping och sitta och kolla Romkoms...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!