Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vad har jag missat? Några nya, något kul som hänt??? Om jag ska läsa ikapp är jag tillbaka i tråden på typ måndag
Vad har jag missat? Några nya, något kul som hänt??? Om jag ska läsa ikapp är jag tillbaka i tråden på typ måndag
Lemonina: Ah trist! Inga fler dejter på G alltså? Det är samma kille som jag varit intresserad av ett tag
Vi träffas sporadiskt och Smsar lite och så. Får se vad som händer. Men upptäckte att jag nog ramlat kär i helgen då jag tackade nej till att gå hem med lååång, mörk, skitsnygg polis för att jag ändå bara tänkte på den andre
Takida: Hårda ord? Misstänker att Smecker varit inblandad
Någon mer?
Smecker: Hahaha vem har fått psykiska besvär? Fy nu måste jag nästan bläddra bakåt! Tellll meeee
Lemonina: Bra och bra, vet ju inte om det är besvarat öht. Vill inte fråga heller. Inte för jag inte vågar utan för att det är mer spännande om man ser vad som händer
Takida: Åh vad jag hoppas att det är så
Bullkleet: hej hej!
Lemonina: Men hur gick det med Västeråsaren?!
Lemonina: Hmm låter som det kunnat vara någon av mina vänner alltså hahaha
Hahaha en kille jag känner sa att jag lider av svår manlig nördighet och därför skulle ha svårt att hitta killar och OM någon skulle bli kär i mig så är han troligtvis bög. Typ som att det skulle bo en nördkille i mig. Undra om det kan vara därför killar tappar intresset efter kort tid... De vill liksom alltså helst att man ska släpa med dem på skoshopping och sitta och kolla Romkoms...