Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-05-05 21:46:50 följande:
    ÄN NU DÅ?

Naw, du är ju söt även när du är "i dimman"
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Legacy: Detta låter lite varning varning i mina öron nu må jag säga. Att skämta och driva med någons utseende gör att man blir osäker vilket gör att man kan få mer kontroll. Säger inte att det är så men var på din vakt gumman och kom i håg att du är bra som du är och förtjänar att vara lycklig!

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-05 22:11:33 följande:
    Vad pysslar alla med ikväll då?

Hemma med tjejerna som sover. Har helt ärligt pisstråkigt och klätrar lite på väggarna... och själv?
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-05 22:14:05 följande:
    Är lite i samma sits som dig, tänkte roa mig med att färga håret denna lördagskväll.
    Men om tre veckor åker jag till värmenGlad

Åhhh vad härligt=))  Vart? Om tre veckor ska jag först på buggkurs och sen ska vi ha stor fest hos min syster som vi kalla job barkompisbytarfest, jag bjuder mina och hon bjuder sina och sen blandar vi ihop oss och träffar på så sätt  nytt folk=))
  • Vanilla ice queen

Morrn morrn tråden

Lemonina: Hahaha norrlänningen då? Ska du inte dra hem honom på lite after film mys i stället för att ge dig på kuddarna?

• Vanilla ice queen

Fredrik: Hmm att involvera sig med andra människor i form av att vilja träffa en partner / respektive medför givetvis osäkerhet även om det inte behöver vara det samma som lågt självförtroende... Det är naturligt och känner man inte minsta lilla av det bör man nog uppsöka en psykiatriker...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!