Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Lemonina: Blocka!!!
Lemonina: Blocka!!!
Lemonina: tja, finns massa psykon där ute tyvärr. Bara att tänka "nästa tack":))
Åh My little ponny!!!! Nu vaknar jag
Grattis Cocacola
Det är sån härlig kick när man kommer in
Vad ska du plugga?
Cocacola: Har du kollat med studievägledarna hur pass lätt det är att komma in på folkhögskolekvoten? Både jag och min syster läste folkhögskola i stället för gymnasium och gick ut med högsta omdömmet utmärkt. När jag sedan skulle in på SSK-utbildningen tog det två års sökande innan jag kom in. Jag var reserv 1 av 0(!!!) antagna i min kvot i två omgångar och sen reserv 1 av 1 antagen och totalt bortsorterad. Kom tillsist in i Skövde och fick flytta ner dit för att börja mina studier där. Jag har varit på antagningen och folkhögskolan ang detta för att jag tycker de lurar elever att gå där i tron om att man kommer in på högskolan sen. Det var ett helvete att gå ut och vara stolt över det fina omdömmet och sen bara bli totalt bortsorterad. Orättvist! Min syster har haft exakt samma problem som mig med detta och har fortfarande och har istället fått satsa på högskoleprovet. Jag rekomenderar dig varmt att kolla upp detta innan. Hade jag vetat vad jag vetat idag hade jag valt komvux istället utan tvekan...
Cocacola: Absolut inte min mening om att dra ner din lycka utan önskade bara att någon nämnt det för mig innan jag började...
Lemonina: Hur stalkar han dig?
Cocacola: Vad bra
Vill ju inte att någon ska behöva slita sitt hår i frustration som jag gjorde
Jag har bokat tid för tatuering så nu jäklar ska det bli av. Om först en månad blev det (stället jag blivit rekomenderad är fullbokat vilket bådar gott
) Det blir min 1a så jag är duktigt nervös
Lemonina: Jag ska skriva alla regler i Fight Club på revbenen fram mot magen ganska stort. Överst ska det stå The rules of FIGHT CLUB in Tylor we trust. Sen de åtta reglerna under. Låter säkert knäppt men de har en betydelse för mig och jag är ett STORT fight club fan