Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MHB: Jag vill lära mig bättre bugg och helst träna det så jag kan tävla men utan buggpartner går det inte och det är helt omöjligt att hitta tyvärr Får bli takewondo i stället

• Vanilla ice queen

Nu ska jag iväg på mer självförsvarsutbildning och sen ska jag köra pappa och syster till Arlanda för att sen styra kosan mot Mr V som ska hjälpa mig med en praktisk sak i kväll (nä inte sex ). Fullspeckat schema och allt jag vill just nu är att soooova, helst med V .

• Vanilla ice queen

Madida: Nej 25är inte för ungt. Enligt mig iaf. Jag blev utbjuden av en 25åring tidigare i veckan och hade aldrig en tanke på att han var för ung. Runt 21-23 känner jag att jag har en personlig spärr hahaha så jag säger Go for it!!!

• Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-04 19:33:33 följande:
     Dax för en uppdatering av läget tror jag. Vilka ska på dejt i veckan? Madida och fjärilen?
    Vanilla ska ta mod till sig och haspla ur sig för killen hon har känslor för att hon har känslor för honom. Blää!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Suppressed skrev 2012-06-04 19:43:22 följande:
    Låter som en bra början!
    Hmm det låter som ett måste om han ska ha något intresse kvar av mig öht. Har varit så överanalytisk på om jag tror han är intresserad eller inte att jag helt glömt bort hur sjukt ointreserad jag själv verkar... Well well...
  • Vanilla ice queen
    Suppressed skrev 2012-06-04 19:55:34 följande:
    Det är nog ett vanligt fel, Ger man inte själv signalerna så kan det bli galet. Man vet ju aldrig vad man får för gensvar men det är bättre att ha det svart på vitt än att låta det rinna ut i sanden utan någon aning alls och ångra sig... Även om han inte svarar på det sätt du vill.
    Precis så är det ju. Jag har aldrig berättat för någon att jag har känslor för denne. Det har inte behövts liksom. Så första gången i mitt 30åriga liv. Så jag känner att jag har all rätt att ha nerver utan på kroppen hahahah
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!