Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
MrC: Var det läskigt?
MrC: Var det läskigt?
och se till att du har tillgång till fläkt.MHB: Härligt gjort att sluta röka.
MHB: Hahahaha ja en kräfta tatuerad är kanske inte jättesnyggt
Tur man är lejon
Fast här blir det inga stjärntecken på kroppen iaf
Tror inte på det. Däremot såg jag en skitsnygg tatuering på en tjej som tatuerat sitt namn stort på underarmen med grafittibokstäver. Det skulle jag absolut kunna tänka mig.
Åhhhhh jag vill också ha en snygg polis som plingar på. Fan vad jag ångrar att jag nobbade polisen för två veckor sedan
Lemonina: Fy vad läskigt! Förstår verkligen om du blev rädd!
MHB: Lång historia kort. Trodde jag hade en kille på G en kille som jag fått en hel del känslor för. För två veckor sedan så träffade jag en lååååång vältränad snygg polis som jag pratade bort timmar med under tiden våra kära vänner var fulla å dryga. Men allt jag hade i huvudet var den andra killen. Jag var säker på att den andra killen hade känslor tillbaka och helgen som var skulle bli dagen D men så fick jag veta på omvägar att han har en tjej på G och mitt hjärta brast en smula. Så nu ångrar jag polisen, hade varit gött med lite reboundsex i förebyggande syfte lixom
Takida: hahaha tack:-P Nej inget schema och jag börjar bli grinig på chefen. Vi sommarjobbar ska tydligtvis sakna liv helt hela sommaren
Jag har fasiken blivit mjuk! Jag vill ha en kille! Surar när jag ser kära par i parker överallt och känner för att kasta bananskal på dem. Olyckligt kär är verkligen ingen höjdare...
Takida: LYX!!!