Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

booYah - haha här är det raka rör som gäller
     det är bajsmat rakt av - och ibland bajskorv

• kristinah

men jaha...så då kan jag väl räkna det som en diss igen då.

för inte har han hört av sig inte - gårdagens dejt
    fastän han har mail och telefon och HP att höra av sig på...

• kristinah

jobbigt! - härligt!!!!!!

Jo jag skickade meddelande igår på HP och han svarade - men det var mest: tack för en trevlig dejt och lite julklapps-prat.
    jag vet inte alls - vad vill han? är han bara väluppfostrad och ointresserad eller är han intresserad av att ses igen?
    Jag som tänkte att jag för en gångs skull skulle få slippa vara den som frågar.....

• kristinah
    starchild81 skrev 2011-11-30 22:53:49 följande:
    nja inte med den tjejen hua.... Gud hallå jag vill ju bara hitta en normal tjej....
    Får nog ta o ragga upp ngn på Coop det har ju funkat tidigare... *s* 
    berätta!
    funkar sånt?!
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-12-01 18:44:58 följande:
    Berätta gärna om utfallet, för jag spyr nästa gång jag ser en presentation på "en käck och positiv tjej som gillar skogspromenader och picnic vid havet, men inte hittat den rätte än, hihi".
    du skulle ha gilalrtmin gamla -
     där skrev jag att jag att det var alldeles för länge sen jag fått hångla, och att det banne mig var på tiden
  • kristinah

LAurora - härligt!

men varför i hela fridens har han dragit ut på det en hel vecka....hoppas ni får det finfint!

• kristinah

Hopplös: fasiken vad jobbigt. Samtidigt tänker jag som booYah. Att inte vara färdig mer än så känslomässigt kring barnen och sina egna känslor är skitjobbigt. Att separera är aldrig roligt nen med barn i bilden blir det också lätt känslor av dåligt samvete blandat i sorgen och känslan av misslyckande. Det låter som att han inte är färdig med den biten och förmodligen är det därför han drar in dig och din ev. önskan om barn. Men bara det att han inte vill släppa dig trots allt vittnar ju om att han verkligen tycker om dig. Och hans beslut att inte inleda nåt nytt just nu visar också på att han verkar vara en klok och omtänksam man. Hur du ska göra kan ju bara du avgöra. Men det lilla jag har hört om honom verkar han vara värd att vänta på. Vet inte när han separerade, men det tar nog 6-12 månader innan allt lugnat sig känslomässigt i en sepration med barn. Kram

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!