Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-02-18 23:55:06 följande:
    Jo, jag kommer upp till våren någon gång ska du se, och då blir det säkert en dejt ska du se   

Du får banne mig skynda lite! Because I'm on FIIIIIIIIREE!!!! Inte singel mer än nån dag till..Max
  • kristinah
    Cosan skrev 2012-02-19 00:11:24 följande:
    Ojoj, vad spännande. Har du varit på dejt?

Japp med tre underbara personer. Vi har sovit ihop sista veckan och avslutade med en hejdundrande melodifestivalkväll med dans och skratt och massa mys. (försöker bara få dig att lyssna till ranelids visdomsord om att kvinnan är det främsta könet och att kärlekens mirakel är en kraft som saknar motstycke.)
  • kristinah

Ja, vad annat kan man göra än tycka om honom. Denne ordens gycklare och försvarare av tankens kraft att göra skillnad. Som en sol, som solens strålar går kärlekens kraft in i hjärtat hos människan, som spjut. Som skär obemärkt genom huden in i det innersta rummet av det som rymmer godheten. så kommer kärleken att tiodubblas tusendubblas. Det som en människa får känna kan smitta en hel nation. Kanske flera.. Kanske hela världen och univerum. Som en vibration. Sån är den. Kraften i det vi kallar kärleken, miraklet. Hos människan. Godnatt Gos-Cosis och dröm om mig!

• kristinah

Men Niklas Du är väl inte singel länge? Varför hänger du på hp och stör dig på sär skrivningar?

• kristinah
    Niklas2k skrev 2012-02-19 16:36:18 följande:
    Jag är väldigt mycket singel.

Ok, sorry. Är dåligt uppdaterad märker jag....
  • kristinah

Har en dejt på fredag. För första gången är det inte jag som tar initiativ och det känns riktigt spännande. Vi verkar väldigt lika. Antingen blir det skitroligt eller rent urtrist Jag är iaf helt lycklig över att för första gången på läänge se fram emot att få dejta.

• kristinah

Tack Heidi, jag misstänker att det är influensa på gång och får bara glad att jag inte har barnen här när jag mår så här...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!