Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Du är saknad Niklas, och så välkommen när skiten slutat ta så mycket av din tid. Själv har jag dejt idag, med en 3-barnsfar. De ska vara nåt alldeles speciellt har jag förstått. Gillar idén att om vi skulle få nåt ihop så blir det en 6barnsfamilj....men först - första dejten. Jag är nervööööös!

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-29 10:05:08 följande:
    Typiskt.. jag som pimpat ut min kropp för att få ihop till en hångel-resa till dig. 17 kr har jag fått ihop hittills! Guld i mun
    Men du...jag finns kvar här - och vem vet, jag kanske är singel igen när du kommer upp om en 2-3 år.
    Jag är förmodligen fortfarande singel senare ikväll också om du vill komma hit

Förövrigt är jag försiktig med att tro att det ens blir av.
    De senaste gångerna har det ju blivit inställt i sista sekund. men han har lämnat ut sitt telefonnummer så jag vet var han bor.. haha
    Han verkar helt ny på HP också och det är då de ska plockas har jag hört - innan de hinner bli förstörda och blasé av alla snygga 20-åringar i bikini.

Hoppas det blir trevligt - vi har skrivit 6 meddelanden TILLSAMMAN (3 var) det är nog det kortaste förspelet till en dejt jag har varit med om hittills.
  • kristinah

På väg hem från dejt.... Klarade tentan idag också, nu får CSN sina poäng som de vill ha....

• kristinah

hej hej

förkyld och slut och trött till tusen, men dejt genomförd med mat och allt...trevligt var det, men jag vet inte.

Det kändes supertrevligt och intressant men det var både kanske och kanske inte.
    Nu funderar jag på om jag ska ha is i magen och se om HAN hör av sig för en gångs skull...istället för att jag mailar iväg som nån toka och skrämmer bort karlsloken....
    JA jag vill gärna träffa honom igen, men då vill jag att HAN hör av sig om det....

vänta vänta
    hur länge ska man behöva vänta?

• kristinah
    kongen skrev 2011-11-29 22:24:31 följande:
    Vill också på dejt, men hatar nätdejting.
    Hur göra? 
    häng här!
    Det dejtas i tråden, finns både folk i skåne och småland och gbg..
  • kristinah

näe du glädje...jag tänker INTE vara den som hör av mig först...jag VILL inte, jag tror tror tror att han gillade mig.
    iaf lite

jag tror att jag nog ahde kunnat få en puss om jag hade velat...men jag ville inte - första gången jag inte villa hångla iväg på första dejten och ÄNDÅ kände jag att jag ville träffa honom igen

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-29 22:28:16 följande:
    Och Stockholm!! Jag lovar, jag såg en Stockholmare en gång!!
    heeeeeeeeeeej booooooooYaaaaaaaaaaaahKyss

är duuuuu här?!
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-11-29 22:36:23 följande:
    Yes dear? Skål
    puss! SPRIT!

nu blev jag glad.

dejten är inloggad på HP men inte skriver han nåt till mig int
    han fick väl blodada tand på att träffa flera
    näe, så jag säger redan nu att:  Nej, han var nog inget för mig.......
  • kristinah
    Smecker skrev 2011-11-29 22:44:40 följande:
    Ja tack, gärna!
    Ja! gör det snälla! Och hångla upp mig lite också när du ändå har mig onykter..

då gör det inget om du inte hör av dig imorrn...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!